Toon posts:

Brander slaat op hol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey, de brander van vriendje slaat sinds korte tijd elke keer op hol...
Tis een HP, weet ff niet meer welke...

Als je er een cdtje indoet, begint ie met spinnen maar op een wel heel vreemde manier... lijkt wel oftie blijft haken ergers...
Die hele compu staat dan te schudden, en het klinkt dus niet echt heel lekker...

Ik kan daarna wel gewoon branden (hij sloopt de cdtjes ook niet, al lijkt het erwel op als tie zo tekeer gaat), maar het lijkt me toch niet echt goed... Ik kan alleen niet echt zien wat het is, iemand een ideetje:?
Thanks

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 03:58

En1

zitte alle schroefjes wel vast? :)
want dat heb ik ook een x gehad met een andere brander.. die had ik nie vast gemaakt.. en dat maakte me ook een klere herrie :)

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 09:51 schreef SaiYa-JiN het volgende:
zitte alle schroefjes wel vast? :)
want dat heb ik ook een x gehad met een andere brander.. die had ik nie vast gemaakt.. en dat maakte me ook een klere herrie :)
Voor zover ik weet zitten alle schroefjes vast, maar die zullen intussen wel losgetrilt zijn :D (Ding lijkt wel een centrifuge ofzow ;))

Verwijderd

Ik heb ook zo'n CD-writer-herrie-maak-ding..
ff kijken.. merk.. Ricoh... Oh ja...
Alles zit vast, kan er niets aan doen, eveneens werkt hier het burnen ook gewoon zonder problemen. :?:z
Bij mij lijkt het aan het weer te liggen, en bij 'erge' omstandigheden (vorst, vocht) is de burner niet het enigste wat herrie maakt. Dan gaan de fans en zo ook moeilijk doen. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Hier gaat het alleen om de brander, jammer dat de mic het niet meer onder winME het doet, anders had ik het ff kunnen opnemen...

Het is dus net alsof het cdtje vast zit in de brander, dat ie hem stukdraait (alsof de cdr in 1000 stukjes wordt gedraait :)), maar nix aan de hand... Heel vaag dus...

Alles lijkt goed vast te zitten... Vaag...

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Denim: woon jij onder een brug ofzo??? Dat je last hebt van vocht en vorst??

De volgende keer als je een fan koopt dan koop er 1 met een verwarmingselement(lees kachel)

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 16:04 schreef it0 het volgende:
Denim: woon jij onder een brug ofzo??? Dat je last hebt van vocht en vorst??

De volgende keer als je een fan koopt dan koop er 1 met een verwarmingselement(lees kachel)
Heh, nee niet onder een brug, maar wel in een heel oud houten krot met lekkage.
(Paar dagen geleden zelfs een Iiyama 17" aan kwijtgeraakt :'()
Maar da's maar tijdelijk hoor, binnenkort zit ik weer in een 'echt' huis. :7
En die 17" krijg ik denk ik wel terug van de verzekering.. :+

Verwijderd

Topicstarter
Ok de cdbrander is nu 2 keer niet op hol geslagen, wat mijn vriend denk is dat doordat het laadje dicht klapt de cd naar achteren wordt geschoven waardoor die dus niet goed kan draaien... rare is dat de cd niet beschadigd wordt...
Als je dus de cd ver in het laadje legt waardoor hij niet kan wegschuiven, gebeurd het dus niet...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 13:59
Dan is de spin-kop waarschijnlijk iets aan de te smalle kant waardoor hij niet symmetrisch in het laatje licht en begint te resoneren.
Pagina: 1