Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2007 23:18 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anyway: de lompe manier is afronden in Excel, de betere manier is om de opmaak te regelen in Word zelf met de veldopties.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Als in Excel staat € 70,00 dan wordt dat 70
Zonder komma en euroteken.
Dat euroteken is niet het probleem, maar wel die ,00 erachter
70,50 wordt overigens 70,5
Vaag
Ik heb daar zitten zoeken. Ik kan alleen nergens iets van opmaak (voor velden) vinden in WordLustucru schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:50:
Die 4,91 is de uitkomst van een berekening?
Anyway: de lompe manier is afronden in Excel, de betere manier is om de opmaak te regelen in Word zelf met de veldopties.
Niet. Je hebt gegevens en je hebt opmaak, and never the twain wil meet.Daarbij komt ook nog eens de vraag hoe ik opmaak van een veld ook overneem in het samenvoeg document.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Echter, kan het ook buiten die \code binnen de samenvoeg (word) documenten vanuit excel al worden geregeld? De enige optie nu gevonden is een 2de kolom toe te voegen in excel met de =tekst formule (en opmaak).
Alle cijfers zijn gewoon ingetikt, geen rekenformules oid. Hij doet dit dus erg willekeurig met cijfers.
(excel, getal, 2 cijfers, punt-notatie voor duizendtal).
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2007 14:54 ]
Dus: \# voor cijfers en \@ voor datums (data?)
edit: Volgens mij is dit probleem er vanaf Office 2002 (XP). In Office 97 is er geen probleem.
[ Voor 19% gewijzigd door Actual op 06-10-2007 09:53 ]