[iPod 4G] Hoe handmatig te resetten?*

Pagina: 1
Acties:
  • 7.199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Hey ik heb hier een Ipod classic. Het is een generatie 3 of 4. Iedergeval de gene met alleen het touch wheel, de laatste zonder kleuren scherm.

De ipod heeft het een jaartje gedaan en daarna bleef die vast lopen en kon hem niet meer resetten. Toen opgestuurd en een nieuwe gekregen (of ze hebben alleen de behuizing vernieuwd, want er zat geen kras meer op)
Na een maandje of 3 weer het zelfde probleem. Nu ligt die al een heletijd niks te doen...

Nu vroeg ik me af hoe je hem handmatig een hard reset geeft. Ik zie nu ineens alleen info hoe je hem moet resetten via Itunes.. Maar explorer en Itunes loopt zelfs vast als ik mijn Ipod inplug..
Dus iemand nog enig idee hoe ik het handmatig doe? ;(

groetjes

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn Nano moet je tegelijk op de middelste knop en de menu knop en paar seconde indrukken.
Dat reset mijn Nano zich en start opnieuw op met het appeltje van apple.

misschien dat dit bij die van jou ook werkt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:58
A Het is geen Classic
B Dit is een heeeel simpel iets, iets wat je als iPod bezitter hoort te weten. CENTER + MENU tegelijk ingedrukt houden doet het apparaat resetten.

Enige moeite om zelf even voor de nodige kennis te zoeken lijkt te ontbreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt het proberen de iPod eerste in de Disk Mode te zetten, de HD te formatteren (FAT32) en te herstellen via iTunes. Mocht dat niet lukken, dan kun je kijken of het op een andere computer wel werkt. Het beste is om iemand met een Mac te vinden (of om naar een Apple Premium Reseller te gaan), omdat het herstellen van iPods een stuk beter werkt.

Mocht dit allemaal niet helpen, dan is je iPod waarschijnlijk niet meer te repareren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:23:
Bij mijn Nano moet je tegelijk op de middelste knop en de menu knop en paar seconde indrukken.
Dat reset mijn Nano zich en start opnieuw op met het appeltje van apple.

misschien dat dit bij die van jou ook werkt
hey bedankt hij doet het weer :D Hopelijk nu een keer voor een langere tijd.

@baquelappe:
A Waarom post je iets onnodigs en iets waarvan het antwoord al gegeven is? Voortaan ook even de topic start goed doorlezen, dan zie je dat ik alles bekrachtig.

Je kan misschien ook een keer leuk de FaQ door lezen.

B hoezo moet elke Ipod bezitter dit weten? zijn alle Ipods crappy dan?

Jij doet me trouwens meteen weer herrineren waarom ik hier bijna nooit meer kom :Y) Ik kan er als nog wel om lachen hoor ;)
Daedalus schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:31:
Je kunt het proberen de iPod eerste in de Disk Mode te zetten, de HD te formatteren (FAT32) en te herstellen via iTunes. Mocht dat niet lukken, dan kun je kijken of het op een andere computer wel werkt. Het beste is om iemand met een Mac te vinden (of om naar een Apple Premium Reseller te gaan), omdat het herstellen van iPods een stuk beter werkt.

Mocht dit allemaal niet helpen, dan is je iPod waarschijnlijk niet meer te repareren.
kijk die disk mode zocht ik ook. Maar vreemd doet hij het nu ineens na een simpele reset. bedankt voor de info.
Ik koop ook geen apple rand apparatuur meer tot ik ook echt een Mac heb.. Microsoft + Apple = BAH :X

[ Voor 32% gewijzigd door KappeNou op 03-10-2007 22:41 ]

>PC specs<