Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SE K810i vs Nokia 6120

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen beide toetstellen. Naar mijn mening:

voordelen K810i
- 3.2 camera
- infrarood
- standby tijd

voordelen Nokia
- prijs
- gewicht & afmeting
- micro SD uitbreidbaar

Beide hebben GPRS dus kan er in principe TomTom op kwijt. Maar de Nokia is Symbian. Nu begrijp ik dat dit een soort software is. Maar wat kan ik meer met de Nokia dan ik met de SE zou kunnen ivm Symbian?
Als ik met SE dezelfde mogelijkheden heb om software etc. op te zetten en te tweaken dan de Nokia, dan ga ik voor de SE K810i.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

Sick Nick

Drop the top!

Beide hebben GPRS dus kan er in principe TomTom op kwijt.
Dat is dus niet waar, de K810i is een telefoon een geen smartphone. Hier kan je dus _geen_ tomtom op installeren, op de 6120 wel. Wil je navigatie dan ben je bij de K810i beperkt tot java programma's, over het algemeen sucky dus. Op de 6120 kan je naast tomtom ook de nokia software of route66 kiezen.
De verbinding met de GPS (is wat anders dan GPRS, dat is voor dataverkeer) gaat via bluetooth naar een bluetooth GPS ontvanger die je dus wel zou moeten aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik dacht dat op de SE K810i ook navagatie kon ivm deze aanbeiding op kpn:
http://gsm.kpn.com/kpn/RA...g-navigatie/TKPNOWTO.html
(ook al betreft het hier een K800 ipv K800i)

Navigatie is dus 1 ding dat er op de nokia wel kan en op de SE niet, maar verder....

Ik hoor weinig over de 6120, komt dit door de beperkte camera.
Wie heeft beide toestellen (gehad) en kan een gedegen oordeel geven?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 21:04 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

Sick Nick

Drop the top!

Dat KPN opweg ding is dus ook een programma wat een internetverbinding nodig heeft, hij haalt zijn gegevens vanaf een KPN server. Plus je hebt er een maandelijks abo voor nodig. Een los softwarepakket is een eenmalige aanschaf en werkt daarna altijd.

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk SickNick, merci!
Dan gaat mijn voorkeur voorlopig uit naar de Nokia. Tenzij iemand mij nog meer voordelen van de SE kan aangeven t.o.v. de SE

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey Peter,

Ik denk je beter je keuze kan maken op basis van de reeds bestaande topics. Bijna iedereen die een nieuw toestel wilt, moet een keuze maken. Als iedereen daarvoor een topic gaat openen, krijgen we hietr een erge rotzooi...

Daarom sluit ik jouw topic. Toch wens ik je veel succes met je keuze :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.