Toon posts:

[Crysis beta] ID_ERROR_INSTALL_VC

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister de demo beta gedownload van crysis. Ik probeer deze te installeren maar krijg de volgende foutmelding:

ID_ERROR_INSTALL_VC

Dit is het enige wat er staat in een popupje.. als ik op OK klik sluit de installatie af.

Overige info:
Ik heb geprobeert de visual c redistributie te installeren die bij crysis gelevert wordt, zonder resultaat.
Mijn systeem is een Intel Core 2 6700 @2.6ghz. Ik heb 4 gig aan ram erin zitten en een nvidia 8800gts.
Ohja en ik draai windows XP 64.

Weet iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen, ik wil graag de demo eens proberen.

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00

KoffieNT

banaan

Just guessing, mischien omdat je XP64 hebt?

Kan soms wat problemen geven voor sommige games. Plus dat Crysis een beta is dus nog vol met foutjes en dingetjes zit.

Bij mij doet hij het gewoon, maar ik heb ook bv halve auto's of af en toe dat er gewoon een texture mist.

Als je PERSE wil spelen kun je effe een andere hdd pakke, XP32 erop, nog keer proberen.

(en ja, ik weet dat je een 64bit os moet hebben om 4GB geheugen te kunnen adresseren, in de meeste gevallen dan. Ik heb zelf ook 4GB met XP32.)

}:O

:D

Verwijderd

Topicstarter
Heel eventjes off topic dan... hoe heb je dat voor elkaar gekregen? 4 gig op xp32.. ? Of gebruik je er nu maar 3200 mb van?

Voor je geboden oplossing: wellicht een idee, ik kan hier eens naar kijken, maar dan moet ik wel zin hebben. Windows installeren etc etc, kost toch weer wat tijd. :/
Bedankt in ieder geval.

Andere mensen misschien nog iets minder drastische oplossingen?

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00

KoffieNT

banaan

Ja precies, ik gebruik dus nu ook 3,5GB van de 4,0 :D, op mn oude mobo 3,0 van de 4,0.

Ik doe er wel een keertje VistaU64 op en dan is dat ook opgelost, maar goed.

Als je de optie: 'memory remapping' op je mobo hebt (bios), kun je met wat geluk ook 4GB adresseren op een 32bit OS. :)

En idd, wel een hoop moeite voor alleen een spelletje :X , de officiele demo komt over een paar weken uit :9

[ Voor 18% gewijzigd door KoffieNT op 04-10-2007 20:42 ]

:D

• CrazyBliep
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik had er ook last van, van die error.
Ik heb de beta opnieuw gedownload en toen was er een bad archive error.
3e poging was het raak. Ik kreeg tijdens het installen geen error meer en kan het spel gewoon spelen.

:P :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het ook eens opnieuw downloaden... bedankt voor de tip.
Pagina: 1