Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik heb zojuist de Nokia N95 aangeschaft en ik was al in het bezit van een tomtom go 500 met een verkeers-informatie abonnent. Normaal gesproken met mijn oude 6230 telefoontjes geen probleem, ff connecten en alle informatie werd via GPRS naar mijn tomtom gestuurd.

Maar nu!!!!!

Nu ik de N95 (met symbian s60 3rd edition) connect aan mijn tomtom krijg ik geen kb meer naar mijn tomtom verstuurd via Bluetooth :(

iemand ervaring met Symbian telefoons en dataoverdracht naar bv tomtom's?

I'm in desperate need of help

[ Voor 3% gewijzigd door sw_reijnders op 03-10-2007 20:03 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

sw_reijnders schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:02:
Ik heb zojuist de Nokia N95 aangeschaft en ik was al in het bezit van een tomtom go 500 met een verkeers-informatie abonnent. Normaal gesproken met mijn oude 6230 telefoontjes geen probleem, ff connecten en alle informatie werd via GPRS naar mijn tomtom gestuurd.

Maar nu!!!!!

Nu ik de N95 (met symbian s60 3rd edition) connect aan mijn tomtom krijg ik geen kb meer naar mijn tomtom verstuurd via Bluetooth :(

iemand ervaring met Symbian telefoons en dataoverdracht naar bv tomtom's?

I'm in desperate need of help
Als je gewoon even op de TomTom site had gekeken, had je erachter kunnen komen dat N95 niet in de compatibiliteitslijst staat. Dan kan je er eigenlijk wel zeker van zijn dat het niet gaat lukken..

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.