[VISTA]XP AntiSpy op Vista Business, kan dat?*

Pagina: 1
Acties:

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik heb dit programmatje gebruikt bij mijn XP installatie, ik heb de orginele settings gerestored. Maar er was toch al iets permanent verwijdert toen ik de "XP Antispy settings" gekozen had. Ik vroeg me af, of dit problemen kan opleveren voor mijn Vista Business installatie. Alvast bedankt!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Zou je iets duidelijker het probleem kunnen omschrijven? Ik kan er geen soep van koken nu.

Als ik zie welke settings er gewijzigd worden in de AntiSpy preset, gaat dat geen problemen opleveren volgens mij. Alleen automatische updates staan uit, als ik het goed zag. Dat lijkt me de 'ergste' wijziging. Maar ga vooral zelf ook na welke opties er geselecteerd zijn met de AntiSpy preset en kijk of die dingen van waarde waren voor je.

[ Voor 65% gewijzigd door _the_crow_ op 03-10-2007 20:07 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik maak er maar even iets van in de titel, want die was zo nietszeggend als maar kon ;)

Zoals je ook hierboven al ziet, als je iets concreter aan kan geven wat precies je bedoeling is kan je ook een duidelijker antwoord verwachten (als je dat al niet bij de leverancier zelf kan vinden).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik heb onlangs problemen gehad met het gebruiken van Opera en MSDNAA en dit was na het gebruik van XPY, ik dacht dat er enige relevantie kon zijn. Ik wil dat zeker niet bij mijn Vista installatie en er was één of meerdere items dat ik niet meer kon restoren, zei men toen ik het eerst de "XPY Antispy settings" toepastte. Mijn kennis is te beperkt om echt te weten of deze componenten belangrijk zijn en of deze al dan niet restored zullen worden met de installatie van een nieuwe os, namelijk Vista Business. Ik hoop dat ik nu al iets duidelijker ben...