Toon posts:

Beeldscherm gaat knipperen en/of valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 810 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben al enkele dagen bezig om mijn computer te maken, maar het lukt niet. het probleem blijft dat mijn computer uitvalt en/of het beeldscherm gaat knipperen

Dit probleem deed zich al voor voordat ik windows xp service pack 2 opnieuw installeerden. Na het installeren ging het al meteen fout. Als ik op start drukte viel de computer al uit. Ik heb daarna de drivers van Nvidea (degene van cd en de nieuwste van de site die compitabel was met de video kaart) geinstaleerd via veilige modus van windows. Nu kon ik al wel op start drukken en programma's openen. Maar toen ik op internet ging met Mozzila Firefox (de nieuwste versie) en naar de site www.newgrounds.com ging viel de computer uit. Het is ook bij andere sites, maar ik probeerde steeds uit met die site. MSN duurde ook heel lang voordat het begon met aanmelden. Pas nadat MSN was aangemeld kon ik pas weer programma's starten. Ik heb ook nog de nieuwste bios voor het moederbord ginstaleerd.

Spullen die in de computer liggen:
-Videokaart: Geforce 5600 FX series
-Moederbord: P4C800 Deluxe
-2x Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest met de uitleg en hoop dat iemand iets weet om de op te lossen :)

Verwijderd

Topicstarter
heey,

Ik heb nog wat dingen geprobeerd en ben er achter gekomen dat internet explorer de sites wel laad die met mozilla firefox vastlopen.

verder heb ik nu deze driver van nvidea: 162.18-whql-2k-xp- (er stond bij dat deze compitabel is met mijn video kaart)

Het enige wat raar is in internet explorer is dat tekst soms vervormt zoals hieronder op het plaatje
Afbeeldingslocatie: http://i21.tinypic.com/11m43fb.jpg
het is niet storend, maar ik wil toch graag dat mijn computer goed loopt en niet allemaal gekken mankementen heeft.

ik hoop alsnog dat iemand er een oplossing weet :)