Toon posts:

Yakumo 19' Sli Probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een probleem met mijn Yakumo 19' Sli TFT scherm.

Ik heb hem gekocht en een half jaar niet gebruikt, ik sluit hem aan, en hij doet het meteen.
Alleen valt hij na +- 15 minuten ineens uit (het scherm word zwart, maar het lampje geeft aan dat hij wel aan is)
Als ik dan wijzigingen aanbreng in bijvoorbeeld de resolutie dan geeft hij weer 1 seconde beeld om daarna meteen weer zwart te worden.
Aan en uit zetten heeft exact hetzelfde effect, en de monitor valt na 1 sec uit.

Als ik heb weer een tijdje niet gebruikt heb en ik sluit hem weer aan doet hij het wel weer gewoon +- 15 minuten.

Als iemand mij hiermee kan helpen kan ik eindelijk van goed beeld kunnen genieten ;)

Bedankt!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Denk dat ie gewoon kapot is. Breng hem terug naar de winkel en claim je garantie. Daar heb je in nederland gewoon recht op, zoiets mag niet binnen een half jaar kapot gaan. Het is iets in de monitor zelf, het ligt niet aan je computer. Ik vermoed dat ie in die 15 min steeds warmer wordt en dat er dan intern iets mis is waardoor ie bij die te hoge temp 'uitvalt'.

Als je niet terug wilt naar de winkel: probeer een grote ventilator erop te richten :P

[ Voor 12% gewijzigd door GambitRS op 03-10-2007 18:53 ]

MechWarrior || Monsters Game

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Test en indien mogelijk op een andere computer.
Gaat het daar mis en je hebt nog garantie dan kan je naar de winkel gaan waar je de monitor gehaalt hebt met de klacht.

Verwijderd

Topicstarter
GambitRS: Helaas kan ik hem niet terugbrengen omdat hij in duitsland is gekocht en ik de bon kwijt ben geraakt.
Eventueel word het dan laten repareren.

Ik hoop op andere suggesties of tips
Bedankt!

Verwijderd

Lijkt me dat hij te warm word ofzo, kom je toevallig uit IJlst (aan je nickname te zien) of in die buurten, dan mag je wel even langskomen om te testen. ;)

Edit: Uiteraard ook als je ergens anders vandaan komt!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 19:10 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:55:
GambitRS: Helaas kan ik hem niet terugbrengen omdat hij in duitsland is gekocht en ik de bon kwijt ben geraakt.
Eventueel word het dan laten repareren.

Ik hoop op andere suggesties of tips
Bedankt!
Veel fabrikanten kunnen ook op basis van serienummers achterhalen of iets nog garantie heeft.
Misschien kunnen ze je op die manier toch helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij word niet te warm, ik heb uitgebreid gekeken maar nergens enige vorm van hitte, en dan zou hij na een uur op zwart beeld het wel weer mogen doen na aan en uit zetten lijkt me?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:09:
Nee hij word niet te warm, ik heb uitgebreid gekeken maar nergens enige vorm van hitte, en dan zou hij na een uur op zwart beeld het wel weer mogen doen na aan en uit zetten lijkt me?
Oke, dan zou het aan de pc kunnen liggen. Je zou eventueel wel mogen testen bij mij, ik woon nl. ook in IJlst :P

Verwijderd

Topicstarter
Jelmer-AMD: Ik woon in Amersfoort, en ben geboren in Utrecht.
Men overgrootvader kwam uit IJlst.

Nee het ligt ook niet aan de PC, getest op een Acer Aspire 1690 WLmi en een Sony Vaio Fe41m.

Verwijderd

Oke, dan zou het kunnen dat hij te warm oid is.
Pagina: 1