Ik heb Windows XP SP2. Net geinstalleerd en ik heb een admin en een gewoon account. Maar op het gewone account heb ik geen schrijfrechten tot een andere partitie waar mijn software op staat geinstalleerd. Hierdoor is veel software niet te gebruiken. Als ik admin ben dan heb ik wel gewoon schrijfrechten. Ik zal iets moeten instellen, maar ik weet niet wat?
Wat ik heb geprobeerd:
Er staat niks in de tweakers faq, op google vind ik alleen maar pagina's die betrekking hebben op linux, op microsoft.com kon ik ook niets vinden wat het probleem kan oplossen. Ik heb gekeken bij eigenschappen van de partitie, maar ik kon daar verder geen eigenschappen vinden die de schrijfrechten van accounts met beperkte rechten verbieden.
Wat ik heb geprobeerd:
Er staat niks in de tweakers faq, op google vind ik alleen maar pagina's die betrekking hebben op linux, op microsoft.com kon ik ook niets vinden wat het probleem kan oplossen. Ik heb gekeken bij eigenschappen van de partitie, maar ik kon daar verder geen eigenschappen vinden die de schrijfrechten van accounts met beperkte rechten verbieden.