ik wil weten

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-06 14:18
Ik wilde weten of ik met deze videokaart 1950pro agp 512mb met dubbele molex dus ook met een voeding van HKC 430watt dit systeem kan aandrijven.
ik heb nu nog namelijk een 6600gt zonder problemen met deze voeding en dit systeem.

- Athlon 3700+ 1mb cache versie
- 2gb ram
- western digital my book 1 250gb USB
- western digital my book 2 320gb USB
- maxtor 160gb 7200rpm
- maxtor 160gb 7200rpm
- audigy 2
- multimediastation van trust
- samsung dvd speler
- 2 casefans op voeding.
- AC FReezer 64 cpu cooler
- hauppauge tv kaart
- logitech webcam 4000pro
- dual 19 inch monitor iilyama op analoog en samsung 27 inch tv op dvi

sorry ik had niet door dat ik een nieuw topic aan het starten was dan had ik een betere titel verzonnen
foutje dus... sorry misschien kunnen moderatoren mij die titel aanpassen?

[ Voor 12% gewijzigd door Spanjard op 03-10-2007 18:04 ]

Domoticz + Fotografie + Gaming

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

GG85

.......

Dat zou wel moeten kunnen lijkt. Maar verzin in het vervolg alsjeblieft een normale topictitel, zo is je vraag ook nog door andere mensen te vinden later....

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
430 Watt is meer dan genoeg, ik heb 2GB RAM met een overgeclockte Opteron 165 en overgeclockt 7950gt 512MB op een Coolermaster Extremepower 430 watt voeding. Ik weet alleen niet of die voeding van jou een A-merk ding is...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• Spanjard
ik weet nog eens binnen 24 uren reageren is niet toegestaan maar ik ben hier al geweest en ik moet zeggen dat ik van die getallen de ballen snap dus ja kan er niks mee dit leek mij dus duidelijker om mijn systeem te posten en gewoon ervaren personen vragen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-07 15:57
Je had ook gewoon in dat topic kunnen posten :?

En je mag wel binnen 24 uur reageren hoor, alleen (liever) niet als jij de laatste post had.

[ Voor 49% gewijzigd door Hahn op 03-10-2007 18:16 ]

The devil is in the details.

• Spanjard
Hahn schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:15:
Je had ook gewoon in dat topic kunnen posten :?
je hebt gelijk! helaas...
zoals eerder gezegd zou ik reageren niet een nieuwe topic openen maar op eigenlijk een topic die dus gesloten bleek te zijn reageren hierdoor werd ik denk ik automatisch verwezen een nieuwe te openen zonder dat ik dat doorhad ik was dus ergens op goed weg excuses voor het ongemak en bedankt voor de tot nu toe 'on topic' antwoorden

[ Voor 5% gewijzigd door Spanjard op 03-10-2007 18:46 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 14:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Spanjard schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:14:
ik weet nog eens binnen 24 uren reageren is niet toegestaan
Hoe kom je daar bij? Reageren binnen 24 uur mag best.
Waar jij mee in de war bent is het feit dat het ongewenst is om je eigen topic binnen 24 uur te schoppen. Als je zelf de laatste poster bent die in de afgelopen 24 uur heeft gereageerd dan is het de bedoeling dat je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop gebruikt. Binnen 24 uur reageren op anderen is uiteraard gewoon toegestaan.
Spanjard schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:17:
zoals eerder gezegd zou ik reageren niet een nieuwe topic openen maar op eigenlijk een topic die dus gesloten bleek te zijn reageren hierdoor werd ik denk ik automatisch verwezen een nieuwe te openen zonder dat ik dat doorhad ik was dus ergens op goed weg excuses voor het ongemak en bedankt voor de tot nu toe 'on topic' antwoorden
Heb je ooit gehoord van 'interpunctie'? Deze woordenbrei is zo lastig leesbaar.
Probeer je posts in de toekomst wat meer te verzorgen. Punten, komma's op nuttige plaatsen en controleer of je zinnen een beetje lopen doet heel veel voor de leesbaarheid en daarmee het begrijpen van wat je probeert te vertellen. Als je dit in één keer hardop voorleest raak je namelijk snel het spoor bijster.

Ok over je topic.
Je zit hier in Videoplanken & Beeldkanonnen, vragen over voedingen horen heel ergens anders :P
Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 is bijvoorbeeld geschikt voor jouw vraag, maar probeer er ook zeker eerst nog zelf naar te kijken voordat je daar zomaar deze vraag neerplempt.
Spanjard schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:14:
ik moet zeggen dat ik van die getallen de ballen snap dus ja kan er niks mee
Iets niet begrijpen is menselijk en ook niets op tegen. Maar in plaats van dan simpel te doen en gewoon op de makkelijke manier een topic openen is niet hoe wij hier op GoT werken.
Probeer jezelf in te lezen in de materie om zo tot een beter begrijpen ervan te komen. Het zal je echt helpen om zelf betere keuzes te kunnen maken.
Om informatie in te winnen kun je ook weer gaan kijken bij dat voedingen topic, daar wordt vast wel naar een aantal bronnen gelinked.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.