Toon posts:

HP Pavilion M8180 VS Packard Bell iPower 6500

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit heel erg te twijfelen tussen deze 2 computers kan iemand mij misschien hiermee helpen?
mijn voorkeur gaat uit na hp maar zoals ik hieronder vermeld heb twijfel ik want ik wil graag een all round computer

1 vanwegen de Processor
2 vanwegen de video kaart (kan die het wel aan om nieuwe spellen te kunen spelen) bij de hp

http://h10010.www1.hp.com...25-80230896-80494372.html

http://www.packardbell.nl...heet-PB38301286-1073.html

alvast bedankt mvg ronny :*)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

All around is de Packerd Bell de beste ;) Mindere CPU, maar betere beeldkaart.

Maar dit topic gaat dicht, want je kan mooi zelf zoeken naar reviews, het is uiteindelijke een persoonlijke keuze.

Ook groeten we hier niet ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:54:
All around is de Packerd Bell de beste ;) Mindere CPU, maar betere beeldkaart.

Maar dit topic gaat dicht, want je kan mooi zelf zoeken naar reviews, het is uiteindelijke een persoonlijke keuze.

Ook groeten we hier niet ;)
nou sorry ik heb gekeken na reviews waarom denk je anders dat ik hem hier post niet omdat ik lui ben want ik heb wel degelijk zitten zoeken en de vraag is ook over de video en prossors

ronny

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad.

"Welke moet ik kiezen :? "-topics gaan dicht aangezien we van een Tweaker verwachten dat hij zelf z'n eisen kan stellen en relevante informatie op kan zoeken en dan zelf een keuze maken.

Je geeft namelijk zelf prima aan wat het verschil is tussen de twee systemen. Wat wij je niet kunnen vertellen is waar jij het voor gaat gebruiken, dat zou de doorslag kunnen geven (al zou een Tweaker allicht eerder zelf een systeem samenstellen of minimaal een 'echte' computerboer iets op maat laten bouwen)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.