Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dect telefoon met gedeeld telefoonboek

Pagina: 1
Acties:
  • 776 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 17:34
Hallo,

ik vraag me al enige tijd af of er dect telefoons zijn die een gedeeld telefoonboek hebben (waarbij de nummers worden opgeslagen op 't basisstation en toegankelijk zijn voor alle verbonden handsets).
Wat ik wel op de markt zie zijn telefoons die een sim kunnen uitlezen en de contacten in de handset kopieren; ik heb zelf dus zo'n Philips) of die tussen handsets nummers kunnen kopieren). nadeel van dit soort oplossingen is dat je iedere keer als je een nieuw nummer opslaat je dit een aan tal handelingen kost.

Ik heb al redelijk wat gegoogled, maar ben nog niks concreets tegenkomen.....

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Euhmm... ik heb toendertijd de eerste de beste Philips set gekocht met totaal 3 toestellen, en die delen gewoon hun adresboek en gesprekshistorie hoor? :?

Als ik een nieuw nummer aanmaak, komt die ook op de andere 2 toestellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 03-10-2007 16:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 17:34
Gunner schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:08:
Euhmm... ik heb toendertijd de eerste de beste Philips set gekocht met totaal 3 toestellen, en die delen gewoon hun adresboek en gesprekshistorie hoor? :?

Als ik een nieuw nummer aanmaak, komt die ook op de andere 2 toestellen.
Toen ik zelf aan het kijken was voor een nieuwe dect set hoorde ik inderdaad van een verkoper dat Philips 'het waarschijnlijk wel had'. Ik heb toen redelijk wat onderzoek gedaan, heb zelfs gebeld met de klantenservice "Ja meneer, het type wat u nu heeft uitgezocht heeft inderdada een gedeeld adresboek", maar het enige wat ie kan is een SIM kaart inlezen en deze kopieren naar de handsets... Komt nog bij dat ik de kwaliteit van de Philips Dect phones niet geweldig vindt.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wij hebben zo'n Siemens-set waarbij het adresboek etc. ook gedeeld is. Gaat niet helemaal realtime volgens mij maar je kunt het handmatig ook nog doen.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Panasonic heeft ook modellen waar dat bij mogelijk is. Ik heb zelf een Philips waarbij dat niet mogelijk is, en dat is best lastig inderdaad.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!