OK, iets minder spaarzaam dan...........mijn excuses.
De situatie:
Kantoor 1: Netwerk met SBS2003, daarop aangesloten een Labelprinter van TNT waaruit labels worden geprint met een barcode.
Kantoor 2: Ook een SBS2003 server met exact dezelfde labelprinter waarop geprint moet worden vanuit een programma van TNT. Kantoor 2 is een bedrijf die alle bestellingen van de webwinkel inpakt en verstuurd.
Normaal gesproken print ik de labels en breng ik die persoonlijk naar kantoor 2. Maar aangezien ik ook wel eens een langere tijd op vakantie wil gaan zou het mooi zijn als ik die bonnen ook op kantoor 2 kan uitprinten. Dan log ik in met remote desktop op mijn server, haal ik de orders uit het systeem van de webwinkel en zou ze dan, indien mogelijk, bij de inpakker (kantoor 2) uitprinten. Voorheen had ik hier personeel voor, daarna een stageloper, maar het zou zo makkelijk zijn als het ook kan zonder de hulp van een persoon.
Het is geen optie om het webwinkelsysteem e.d. bij kantoor 2 te installeren aangezien ik niet zo een vertrouwensband heb om mijn hele hebben en houden aan ze toe te vertrouwen (boekhoudsysteem zit er ook in verwerkt etc.)