Ik dacht eens gek te doen (voor een echte tweaker stelt dit natuurlijk niks voor
)
Maar had thuis nog een stereo installatie op zolder staan en vond het jammer om hem op die manier van een stoflaagje te voorzien..
Dus heb ik hem verplaatst naar de bureau.
Het idee was er om voor aanvaardbaar "surround" te zorgen.
Ik had al een 2.1 setje aangesloten op mijn pc, waar ik zeer tevreden van ben..
Met wat gegoogle en geprobeer, heb ik de stereo achter mij opgesteld en gewoon de aangesloten op de 2de AUDIO-out jack van mijn geluidskaart. Natuurlijk ook wat aanpassingen in de instellingen..
Werkte meteen!
MAAR.. Natuurlijk kloppen de achterste kanalen niet zoals ze nu staan.
Ik wil de stereo ook gebruiken om radio te beluisteren, maar ook om dat “amateurisch surround” geluidje te hebben..
Natuurlijk kan ik de boxen gewoon omwisselen van plaats (of anders aansluiten), maar ik vertik het om het op die manier op te lossen
Mijn vraag is nu eigenlijk of het mogelijk is om de achterste kanalen (de stereo) om te wisselen?
Links wordt rechts, rechts wordt links.. Maar dan softwarematig.
Ik ben in bezit van een Creative X-Fi XtremeMusic, moest dit helpen.
Alvast bedankt!
Maar had thuis nog een stereo installatie op zolder staan en vond het jammer om hem op die manier van een stoflaagje te voorzien..
Dus heb ik hem verplaatst naar de bureau.
Het idee was er om voor aanvaardbaar "surround" te zorgen.
Ik had al een 2.1 setje aangesloten op mijn pc, waar ik zeer tevreden van ben..
Met wat gegoogle en geprobeer, heb ik de stereo achter mij opgesteld en gewoon de aangesloten op de 2de AUDIO-out jack van mijn geluidskaart. Natuurlijk ook wat aanpassingen in de instellingen..
Werkte meteen!
MAAR.. Natuurlijk kloppen de achterste kanalen niet zoals ze nu staan.
Ik wil de stereo ook gebruiken om radio te beluisteren, maar ook om dat “amateurisch surround” geluidje te hebben..
Natuurlijk kan ik de boxen gewoon omwisselen van plaats (of anders aansluiten), maar ik vertik het om het op die manier op te lossen
Mijn vraag is nu eigenlijk of het mogelijk is om de achterste kanalen (de stereo) om te wisselen?
Links wordt rechts, rechts wordt links.. Maar dan softwarematig.
Ik ben in bezit van een Creative X-Fi XtremeMusic, moest dit helpen.
Alvast bedankt!