Toon posts:

explorer en firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

sinds ik maandag een beetje aant prullen ben geweest met mijn laptop willen internet explorer en firefox niet meer mee. Ik kan deze nog openen maar een site wilt niet meer openen. Msn werkt nog wel.
ik heb die maandag registry mechanix en advanced system optimizer geinstalleerd toen en daarmee enkele dingen gedaan/geprobeerd en sindsdien werken deze niet meer.

mijn laptop is een Dell inspiron 6400. duo core 2GHz, 1 GB ram, 80 GB harde schijf, ati X1400.

ook start mijn pc zeeeer traag op.

ps als ik moet formateren bij men laptop, hoe krijg ik windows en dergelijke er weer fatsoenlijk op ?

ps hoe kan ik de e-mails die ik heb in outlook bijhouden als ik zou moeten formateren ?

alvast bedankt,

mathias

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04 21:00

DarkSide

theres no place like ::1

Ik neem aan dat het om een XP systeem gaat (evt vista).
Probeer eens een systeem herstel te doen naar voor maandag. Kijk wat hij dan doet.

Windows installeer je met de windows CD of met de recovery cd, danwel recovery partitie. Zie handleiding van je laptop hierover.

Outlook (geen express) houdt alles bij in een PST bestand. Deze even bewaren op een veilige plek en je hebt al je gegevens. Kan je trouwens ook wel vinden met de zoek functie schat ik zo in.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

We stellen het hier op prijs als er in je topictitel het OS in kwestie wordt genoemd, en dat je ook zelf moeite doet om een antwoord op je vragen te vinden.

Je laatste mail-vraag is prima aan de hand van de search te beantwoorden, en hoort ook niet in WOS thuis maar in Officesuites en -software.
Lees de Windows Clients - Policy even na wat we hier van een goede topicstart verwachten :)

Deze gaat in ieder geval dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.