Toon posts:

Preview avi bestanden uitschakelen in Vista media center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden.
Ik gebruik Vista home premium media center.
Ik heb al mijn avi files opgeslagen op mijn NAS schijf ( en speel ze hier ook vanaf en dat gaat perfect.
Alleen als ik bij MCE naar die map ga waar die files staan dan maakt die van al die files een preview en voor bijna 40 bestanden duurt dat heel lang.en dit doet hij ook steeds opnieuw.
Nu heb ik het iets sneller kunnen laten gaat door de avi files in mapjes te zetten en dan krijg je nog wel een preview maar kun je iets sneller door je avi files scrollen.
weet iemand of er een mogelijk is om dit uit te schakelen? dat je gewoon alleen de titel ziet?
_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

zit gewoon in de eigenschappen van de Verkenner, die op details zetten ipv van op minaturen oid. Heeft niks met NAs te maken of met de player of zo.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Thumbnails bedoel je? Gewoon op icons zetten of anders zelfs details. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

ik had het ook wel cursief kunnen schrijven.... |:(

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip zal het proberen. Ik zal al weer veel te ver te denken...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:16:
zit gewoon in de eigenschappen van de Verkenner, die op details zetten ipv van op minaturen oid. Heeft niks met NAs te maken of met de player of zo.
nou dat werkt dus niet. in windows media center blijft er nog steeds een preview verschijnen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

http://forums.whirlpool.n...s-archive.cfm/590828.html

Kijk hier eens, het is een oplossing voor XP, maar voor hetzelfde, namelijk het previewen van AVI-s wat crashes veroorzaakt. Het previewen wordt dus afgezet, misschien werkt dat voor jouw? ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1