File copy van A naar B met C als initiator.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Twinkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 14:46

Twinkil

CTRL-A CTRL-Q

Topicstarter
Mijn probleem;

Heb data gekopieerd van A naar B via C. De totale data die gekopieerd moest worden was 325 MB, de data doorvoer van station C was 430 MB (!!). Ik heb er op gelet dat er geen andere processen waren die data genereerde.

Mijn probleem is nu dat station C (de middleman) de boel enkel initieert en niet de bandbreedte heeft om dit daadwerkelijk uit te voeren.

Data kopieren direct van A naar B (dus A of B als initiator) is in dit probleem niet de oplossing.

Wat voor tools zijn er die dit mogelijk wel kunnen?

• blaataaps
  • Niet online
FXP

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:46
Vanaf C, A of B overnemen en zo gaan kopieren. Mischien dat je wat meer info kan geven van hoe je het nu hebt en hoe je het wilt hebben?

• TribalDragon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 17:26
Bedoel je misschien FXP als protocol en bijvoorbeeld FlashFXP als tool?

• blaataaps
  • Niet online
Ik bedoel FXP als protocol, welke software je daar voor gebruikt moet je helemaal zelf weten :)

• Twinkil
  • Laatst online: 26-03 14:46

Twinkil

CTRL-A CTRL-Q

Topicstarter
Invisible_man schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:34:
Vanaf C, A of B overnemen en zo gaan kopieren. Mischien dat je wat meer info kan geven van hoe je het nu hebt en hoe je het wilt hebben?
Ik wil een initiator hebben, dus werkstation C. Geen RDP sessies starten enzo.
blaataaps schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:35:
Ik bedoel FXP als protocol, welke software je daar voor gebruikt moet je helemaal zelf weten :)
FXP komt inderdaad aardig in de buurt, maar ik vind op het internet enkel FTP tools. Waarschijnlijk werkt het dan ook alleen maar via FTP?

Ik wil het gaan gebruiker binnen een bedrijfsnetwerk (van server naar server) via de WAN. FTP klinkt dan voor mij niet zo interessant omdat dit dan geactiveerd moet worden op de server. Zijn er geen hap-klare tools die soortgelijke techniek gebruiken?

[ Voor 21% gewijzigd door Twinkil op 03-10-2007 13:03 ]

• blaataaps
  • Niet online
FTP is een hapklare tool, en ik gok dat er geen oplossingen zijn die niet "geactiveerd" hoeven te worden.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En wat heeft dit met Windows van doen?

Met een dergelijk vage startpost is het een gok waar je dit precies mee wil doen en waaronder.
Een iets concretere situatieschets is wel gewenst als je in een nieuwe poging goede resultaten wilt krijgen.
Zie de Windows Clients - Policy voor uitleg waar een goede topicstart hier in WOS aan moet voldoen en leg dat even naast jouw verhaal.
Hopelijk valt dan wel op dat deze niet echt overeen komen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.