Het probleem is als volgt:
Een aantal websites zijn vanaf mijn laptop (HP nc8430) niet bereikbaar. Het werk niet voor zowel draadloos als bekabeld. Ik kan de pagina zowel via Firefox als met Internet Explorer niet bereiken. Als ik probeer te pingen, staat ie heel even te denken en geeft daarna de melding dat de host onbereikbaar is. Op de andere PC's en laptops in het netwerk lukt het wel
Het volgende heb ik reeds geprobeerd:
- IP adres vernieuwen
- Statisch IP adres gebruiken
- DNS flushen
- Vista opnieuw opstarten
- Nieuw profiel aangemaakt
- Hosts file gecontroleerd
Het gaat om de volgende websites die ik niet kan bereiken via mijn laptop:
- Forumschorum.nl
- Ccchosting.nl
- Hair-and-dare.nl
Over hair-and-dare.nl nog even een opmerking: deze staat op server met IP adres 77.248.248.89. Ik kan alleen deze site niet bereiken maar bijvoorbeeld wel www.boer-bou.nl, staat op dezelfde server
Als er nog iemand is met geniale oplossingen, dan hoor ik deze graag.
Edit: Ik maak gebruik van Chello Extreme
Een aantal websites zijn vanaf mijn laptop (HP nc8430) niet bereikbaar. Het werk niet voor zowel draadloos als bekabeld. Ik kan de pagina zowel via Firefox als met Internet Explorer niet bereiken. Als ik probeer te pingen, staat ie heel even te denken en geeft daarna de melding dat de host onbereikbaar is. Op de andere PC's en laptops in het netwerk lukt het wel
Het volgende heb ik reeds geprobeerd:
- IP adres vernieuwen
- Statisch IP adres gebruiken
- DNS flushen
- Vista opnieuw opstarten
- Nieuw profiel aangemaakt
- Hosts file gecontroleerd
Het gaat om de volgende websites die ik niet kan bereiken via mijn laptop:
- Forumschorum.nl
- Ccchosting.nl
- Hair-and-dare.nl
Over hair-and-dare.nl nog even een opmerking: deze staat op server met IP adres 77.248.248.89. Ik kan alleen deze site niet bereiken maar bijvoorbeeld wel www.boer-bou.nl, staat op dezelfde server
Als er nog iemand is met geniale oplossingen, dan hoor ik deze graag.
Edit: Ik maak gebruik van Chello Extreme