netwerk wil nog steeds niet...vaaaag!!!

Pagina: 1
Acties:

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
heb dus een wisecom pci kaartje in me puter gehangen, viel eerst niet te instaleren, na andere drivers te gebruiken die iemand me aanraadde en toen werd het helemaal een zootje (waarschijnlijk niet door de drivers maar door het vele instaleren/weghalen etc.)
affijn, windows er opnieuw opgezet, word ie gewoon standaard geinstaleerd (?)
leek mooi werk, en heeft na enig gepiel ook nog gedraaid, maar en keer rebooten verder en ik zie me eigen comp weer niet...unable to browse the network is een velgehoorde kreet..kan hem met find comp. wel vinden, klik ik em dan aan dan krijg ik een "unknown error"ben al de heletijd protocolletjes (alleen tcp/ip) aan het weghalen en terug zetten etc. etc. wat kan dit toch zijn....

ps: op me andere comp kan ik wel gewoon komen..en ze zitten ook in dezelfde workgroup..

tijd voor verandering.

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
en nou ken je me helemaal wegdragen....doe weer even "iets" (kijken bij identification) klik ok (verder nix veranderd ofzo) en hij doet het wel...wat een brak zootje...of ligt het dan toch aan mij?
zal je zien dat als ik weer eens reboot ie het weer niet doet, grmbl....

tijd voor verandering.

Verwijderd

Zit er toevallig geen ander stuk hardware op die IRQ of Adres Range. Daar klinkt het wel naar.

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
ja, vond ik ook, kan goed hoor, maar niet zichtbaar in windows iig...heb al met de mem range zitten pielen mar dat hielp ook niet echt..irq lijkt goed te zitten..

tijd voor verandering.