Toon posts:

Verkeerde CSR gebruikt bij aanvragen certificaat, oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij networking4all.com een wildcard certificaat aangevraagd door de CSR van IIS 6 op te sturen.

Bij dit certificaat zit geen garantie dat wanneer je deze kwijt raakt het opnieuw aangevraagd kan worden.

Nu heb ik per ongeluk de verkeerde CSR opgestuurd(Door fout knip en plak werk van de terminal server, wanneer je deze afsluit pakt hij het clipboard van de lokale machine). Deze is wel van dezelfde server maar bevat een eerdere aanvraag.

Ik heb dus het *.cer bestand, de csr en de aanvraag. Weet iemand of ik hier nog een werkend certificaat uit kan halen of gaat dit hopeloos worden?

Ik hoop dat iemand mij hier nog een oplossing kan bieden anders heb ik zojuist €300 verspilt :'(

Verwijderd

Ik denk dat je zojuist met het knipwerk 300 pleuros heb weggegooid, heb je al contact opgenomen met networking4all?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:57:
Ik denk dat je zojuist met het knipwerk 300 pleuros heb weggegooid, heb je al contact opgenomen met networking4all?
Ja en die zeggen op vriendelijke wijze dat ik in de stront kan zakken :'( Daar komt het tenminste op neer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 13:19 ]

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Dan heb je de verkeerde keuze gemaakt qua leverancier. Ze moeten zelf ook nog wat handelingen verrichten voordat het certificaat er is dus het zijn blijkbaar gewoon een stel lamme zakken daar.

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
WooK schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:22:
Dan heb je de verkeerde keuze gemaakt qua leverancier. Ze moeten zelf ook nog wat handelingen verrichten voordat het certificaat er is dus het zijn blijkbaar gewoon een stel lamme zakken daar.
Tja het word dus lastig.

Ik denk dat ik het op onze bedrijfsverzekering ga gooien. Door een foute actie van mij is er 'software' beschadigt.

Eens kijken of onze verzekering er in trapt.

Ik had alleen gehoopt of iemand weet of ik zoiets nog kan oplossen met bijvoorbeeld keyman. Het is me al eens eerder gelukt om zo een goed certificaat te genereren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel even aan - hoeveel jouw certificaat kost is niet zo heel relevant :P

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Tja het word dus lastig.

Ik denk dat ik het op onze bedrijfsverzekering ga gooien. Door een foute actie van mij is er 'software' beschadigt.

Eens kijken of onze verzekering er in trapt.

Ik had alleen gehoopt of iemand weet of ik zoiets nog kan oplossen met bijvoorbeeld keyman. Het is me al eens eerder gelukt om zo een goed certificaat te genereren.
vindt het allemaal maar een beetje typisch. je zeurt dat je geen garantie op dat certifcaat hebt, welnu je had bij die club ook een certificaat kunnen kopen waarop je wel die garantie had. dit is een keuze die je had kunnen maken. achteraf lopen zeuren dat de service van die leverancier slecht is omdat je niet kan ruilen is natuurlijk 'not done' vooral niet als je ook eens keuze had om wel garantie te kopen. lijkt me niet meer als normaal dat ze je de deur wijzen, ik zou het ook hebben gedaan, om de doodsimpele reden die eerder is genoemd.

en het dan vervolgens op de bedrijfsverzekering gooien :X wees dan een vent en accepteer het gewoon dat je een fout hebt gemaakt. iedereen maakt die fouten wel eens.

tis iedereen zijn schuld behalve de jouwe lijkt het wel :z

/einde moraalridderverhaal

A wise man's life is based around fuck you

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 14:53

McMiGHtY

- burp -

En je kan het een stuk goedkoper zelf regelen kan ik je melden.

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Verwijderd

Topicstarter
Powershell schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

vindt het allemaal maar een beetje typisch. je zeurt dat je geen garantie op dat certifcaat hebt, welnu je had bij die club ook een certificaat kunnen kopen waarop je wel die garantie had. dit is een keuze die je had kunnen maken. achteraf lopen zeuren dat de service van die leverancier slecht is omdat je niet kan ruilen is natuurlijk 'not done' vooral niet als je ook eens keuze had om wel garantie te kopen. lijkt me niet meer als normaal dat ze je de deur wijzen, ik zou het ook hebben gedaan, om de doodsimpele reden die eerder is genoemd.
Wellicht dat jij het woord zeuren niet begrijpt of ik er een andere definitie aan geef want ik zie mij zelf nergens zeuren.
en het dan vervolgens op de bedrijfsverzekering gooien :X wees dan een vent en accepteer het gewoon dat je een fout hebt gemaakt. iedereen maakt die fouten wel eens.
Ja en fouten zijn verzekerd 8)7 Als ik een monitor van de tafel af gooi is het ook verzekerd. |:(
tis iedereen zijn schuld behalve de jouwe lijkt het wel :z
Ik geef niemand de schuld. ik vraag alleen of ik het kan oplossen en dat is me inmiddels gelukt
/einde moraalridderverhaal
?!?! Sorry maar ik vraag me af of je dit topic wel gelezen hebt ?!

Dit topic mag trouwens op slot want ik heb het zaakje al voor elkaar gekregen met keyman.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 16:01 ]

Pagina: 1