Ik heb dit toestel sedert een paar jaar. Tot voor 2006 printte dit toestel (OS: windows XP) zonder enige problemen al mijn documenten (MS office 2000 docs, webpages, graphics, etc.). Nu komen documenten in deze formaten er blanco of slecht gedeeltelijk afgeprint (bij excel files) uit. Er is blijkbaar iets veranderd binnen mijn systeem (vermoedelijk ligt de oorzaak bij een windows update) dat het printen van dit soort documenten niet langer mogelijk maakt. Nu kan ik nog enkel PDF en .txt files afprinten onder windows.
Een selftest afprinten vanuit windows levert geen enkel probleem op. De windows testpage wordt afgeprint zoals het hoort. Ik heb tevens verschillende printprocessors geprobeerd (ken er wel niet veel van af), echter zonder resultaat.
Heeft iemand van jullie dit probleem ook meegemaakt? Het zou zonde zijn van dit perfect werkende toestel te moeten weggooien, wetende dat het zich in perfect werkende staat bevindt.
Een selftest afprinten vanuit windows levert geen enkel probleem op. De windows testpage wordt afgeprint zoals het hoort. Ik heb tevens verschillende printprocessors geprobeerd (ken er wel niet veel van af), echter zonder resultaat.
Heeft iemand van jullie dit probleem ook meegemaakt? Het zou zonde zijn van dit perfect werkende toestel te moeten weggooien, wetende dat het zich in perfect werkende staat bevindt.