| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Windows 2K is bij mijn weten niet echt ontworpen voor spellen aangezien het op een NT engine draait, ik heb er ook niet zo'n goede ervaringen mee met spellen draaien maar ik vind het wel een drastische performance vermindering. Ik neem aan dat je drivers voor WIN2K gebruikt? Maar dat zal wel. Als je niks kunt vinden zou ik maar een dubbelboot systeem gaan gebruiken, winme voor spellen en Win2k voor proggies.
Ik hoop dat je het probleem nog op kunt lossen...succes.
good luck mr._Anderson
good luck mr._Anderson
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb het opgelost door de FSAA uit te gooien en over te klokken verder heb ik de grapichs apenture size op zijn hoogst gezet o ja gooi vsync ook uit.(Ik haalde na deze handelingen 350 fps in win2k)
Verwijderd
enne hoe zet je de fsaa en vsync uit ik heb een geforce2 mx van asus (7100 pure)Op maandag 12 februari 2001 10:49 schreef MR_tecH het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb het opgelost door de FSAA uit te gooien en over te klokken verder heb ik de grapichs apenture size op zijn hoogst gezet o ja gooi vsync ook uit.(Ik haalde na deze handelingen 350 fps in win2k)
Volgens mij draai jij zelf geen Windows 2000, want dan zou je weten dat je echt onzin uitkraamt. Ik haal in Windows 2000 maar 5% minder 3D Marks, en dat is waarschijnlijk alleen maar omdat er nog wat overbodige services draaien en ik de test niet met de hoogste priority run. Ik gebruik Service Pack 1, NV Detonator 6.47, Direct 8.0a en Via 4-in-1 4.28. Samen resulteert dit in 7040 3D-Marks, en Verschillende 3D appz die ik heb geprobeerd draaien perfect. En Half-Life draait even goed in Windows 2000 als in Windows 98SE, met OpenGL en de beste FSAA modus. Ga nou niet zeggen dat het aan Windows 2000 ligtOp maandag 12 februari 2001 10:42 schreef mr._Anderson het volgende:
Windows 2K is bij mijn weten niet echt ontworpen voor spellen aangezien het op een NT engine draait, ik heb er ook niet zo'n goede ervaringen mee met spellen draaien maar ik vind het wel een drastische performance vermindering. Ik neem aan dat je drivers voor WIN2K gebruikt? Maar dat zal wel. Als je niks kunt vinden zou ik maar een dubbelboot systeem gaan gebruiken, winme voor spellen en Win2k voor proggies.
good luck mr._Anderson
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
W2k kan prima games draaien hoor! Doorgaans een tikkie minder fps'es maar de betere stabiliteit wegen daar zat tegenop.
Heb de Detonator software versie 7.17 geisntalleerd. Haal nu 55fps gemiddeld. Gaat er op lijken.
Zag net op Tweakers dat er ook nieuwe 4in1 drivers zijn van Via dus die ook maar doen dan.
Sp1 doe ik vanavond.
Thanx so far!
Heb de Detonator software versie 7.17 geisntalleerd. Haal nu 55fps gemiddeld. Gaat er op lijken.
Zag net op Tweakers dat er ook nieuwe 4in1 drivers zijn van Via dus die ook maar doen dan.
Sp1 doe ik vanavond.
Thanx so far!
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
350 fps ?!?! 
Yeah Right Whatever mate... geloof er echt geen ruk van.. post ff een screenshot plz
Dat wil ik wel es zien
Ik haal ook wel 400fps als ik 2 uur lang in een hoekje sta
Yeah Right Whatever mate... geloof er echt geen ruk van.. post ff een screenshot plz
Dat wil ik wel es zien
Ik haal ook wel 400fps als ik 2 uur lang in een hoekje sta
Games doen het prima onder Windows 2000. Kijk hier voor Tweaks :
http://www.ntcompatible.com/faq2.shtml
http://www.ntcompatible.com/article1.shtml
Met name de tweede link is interessant, want dat gaat over het verhogen van de CPU priority. Resultaat : betere performance
http://www.ntcompatible.com/faq2.shtml
http://www.ntcompatible.com/article1.shtml
Met name de tweede link is interessant, want dat gaat over het verhogen van de CPU priority. Resultaat : betere performance
Okay...sluiten maar dit draadje
Ik heb de nieuwste bios update geflashed (voor mijn Abit KT7'tje) en het probleem is opgelost. Keep my fingers crossed though...
Pagina: 1