Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Kom erop terug.......
Misschien dat iemand anders nog ideeen heeft?
Tja, en anders moet men het maar handmatig gaan doen..
of een public calendar, maar niet zo bekend mee. Volgens mij moeten ze dan de gebeurtenissen dan alsnodig kopiëren, wat mij ook niet zo'n succes lijkt.
Verwijderd
Overigens hier een tip om 2 calendars in outlook over elkaar te leggen (als dat is wat je bedoeld):
http://lifehacker.com/sof...oogle-calendar-301348.php
sorry is voor OL2007
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 14:03 ]
Het moet volgens mij te doen zijn omdat ik bij mijn vorige baan een CRM pakket had waarmee je een-op-een kon syncen met Exchange, dus ook verjaardagen.
Ik geef het namelijk op.....wordt handmatig vrees ik!
Verwijderd
Ja ik google op exchange+users+birthday levert niet veel goeds op,Pedr0 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:46:
Niemand een idee?
Ik geef het namelijk op.....wordt handmatig vrees ik!
maar een en ander is met een simpel scriptje wel te maken natuurlijk.
(wordt wat lastiger als je het wilt "embedden" , moet je met eventsinks op de exchange gaan zitten werken etc). Maar gewoon iets wat je 1x week/maand ff draait kan goed hoor.
Maak een aangepast holiday bestand (Zet gelijk de dagen er in dat het salaris wordt betaalt) en zoek op Internet of je dit automatisch kan importeren met Outlook. Misschien kan je de vraag beter in Officesuites en -software stellen.
Verwijderd
leuke oplossing als je op een kantoor van 10 man werkt, idereen moet de ge-exporteerde kalender importeren. gaat niet werken. ik vind het raar dat hier nik standaards voor is.Regman_XP schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:22:
Lees eens het artikel Customize the Outlook calendar with your company's important HR dates
Maak een aangepast holiday bestand (Zet gelijk de dagen er in dat het salaris wordt betaalt) en zoek op Internet of je dit automatisch kan importeren met Outlook. Misschien kan je de vraag beter in Officesuites en -software stellen.
Echt niemand die hier een oplossing voor heeft? Eventueel een 3th party tool ofzo?
Ik begin aardig het idee te krijgen dat het gewoon niet mogelijk is......
PSN: mug_8pm
En er werken 50+ mensen hier op kantoor. Ik kan het gewoon niet begrijpen dat dit niet makelijker kan.
Zo kun je dmv vbscript en cdox afspraken in de agenda plaatsen.
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
Verwijderd
hoezo je kan deze oplossing gewoon distribueren onder de gebruikers. Lees het artikel maar eens goed.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 03:16:
[...]
leuke oplossing als je op een kantoor van 10 man werkt, idereen moet de ge-exporteerde kalender importeren. gaat niet werken. ik vind het raar dat hier nik standaards voor is.
Vind het ook geen fantastische oplossing. Als er een paar zijn die het verkeerde knopje drukken, dan komen al die dagen er dubbel in, welke je dan handmatig één voor één moet verwijderen zover ik me kan herinneren.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:13:
[...]
hoezo je kan deze oplossing gewoon distribueren onder de gebruikers. Lees het artikel maar eens goed.
Dan is scripten toch een stuk interessanter.