TomTom vs Becker

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 13:34
Voor mijn nieuwe leaseauto overweeg ik zelf navigatie aan te schaffen, ivm de bijtelling die ff3 % omhoog gaat. Nu zit ik te twijfelen tussen een Becker Traffic Assist (KLIK) en de TomTom One XL (KLIK).

Ik weet dat ze niet in dezelfde prijsklasse liggen, maar qua specificaties ongeveer gelijk zijn (de TomTom heeft een 2 cm groter scherm). Mijn schoonvader heeft de Becker, en ik vind het een fijn apparaatje.
Nu zit ik alleen nog met de vraag of bij TomTom kaarten gratis geupdate kunnen worden, of dat dat een fabeltje is. Volgens mij is dat bij Becker niet zo...

Ik vind een prijsverschil van 100 euro best veel, maar als de kaarten bij TomTom gratis te updaten zijn, is het nog een keer te overwegen deze te nemen... Welke zouden jullie nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

Wallie

Herr

draayertje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:04:
Nu zit ik alleen nog met de vraag of bij TomTom kaarten gratis geupdate kunnen worden, of dat dat een fabeltje is. Volgens mij is dat bij Becker niet zo...
Laten we 't zo zeggen: Officieel moet je de kaarten updates van TomTom kopen, maar als je weet van welke vrachtwagen ze vallen (en dat zijn er nogal wat op 't net), dan kan je die van TomTom overal vinden...

Oej, mocht ik dit zeggen... :$

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
Ik kon me ook al niet voorstellen dat de kaarten bij TomTom gratis zijn, volgens mij verdienen deze bedrijven het meest aan de verkoop van nieuwe kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
Het is uiteindelijk een TomTom One XL geworden, ze hadden een mooie aanbieding bij de Expert vandaag.