De accu van mijn Asus M6N laptop doet het de laatste tijd nog maar een minuut of 20 en zonder waarschuwing valt de laptop dan ineens uit als ie leeg is. De laptop is nu zo'n 2.5 jaar oud en hij deed het in het begin toch zeker 3 tot 3.5 uur. De laptop zit constant aan de stroom en ik heb al allerlei discussies gelezen of dit nou wel of niet goed is (nu even niet belangrijk).
Nu heb ik gisteravond om 20.00 via de bios de battery calibration aangezet om te kijken wat dat oplevert. Om 0.00 stond ie nog te laden, dus ik heb hem vanacht maar laten gaan. Echter vanmorgen stond ie nog te laden (blauw scherm met "charge" en "lopende" puntjes).
Wat zal hier aan de hand zijn? Zal dit betekenen dat de accu een beetje aan het eind van z'n latijn is?
Nu heb ik gisteravond om 20.00 via de bios de battery calibration aangezet om te kijken wat dat oplevert. Om 0.00 stond ie nog te laden, dus ik heb hem vanacht maar laten gaan. Echter vanmorgen stond ie nog te laden (blauw scherm met "charge" en "lopende" puntjes).
Wat zal hier aan de hand zijn? Zal dit betekenen dat de accu een beetje aan het eind van z'n latijn is?