Ik heb de topics zitten lezen over temps van de E2D. Gisteren dacht ik van hey, laat ik eens overklokken want er zit veel pit in dit beestje zoals ik las. Sommige op 3.7Ghz etc.
Voordat ik het deed ging ik me temps kijken en welke G stepping ik had. Ik downloade de Core Temp beta versie en tot me verbazing zag ik dit....
CPUID: 0x6FB
APICID: 0
Revision: G0
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 (Conroe)
Frequency: 2669.79 Mhz (444.97 x 6.0)
Platform: LGA 775
VID: 1.1875v
CPU#0: Temperature Readings
Tjunction: 100C
Core #0: 50C
Core #1: 50C
Ik dacht wtf, hoe ken het Idle zo hoog zijn. Sommige hier hebben 25 graden. Ik dacht ik controleer me cpu koeler (standaard koeler) ik check of alles goed vastzit etc...Ja alles zit netjes vast.
Ik snap er geen hout van, ik durf geen Prime95 te draaien omdat ik bang ben dat hij de pan uit rijst met zijn temp. Me mobo geeft ook aan een temp van 50C.
Ik snap er geen fluit van, koelpasta en processor koeler zitten goed en vlak erop. Iemand enige idee wat ik over het hoofd zie?
Voordat ik het deed ging ik me temps kijken en welke G stepping ik had. Ik downloade de Core Temp beta versie en tot me verbazing zag ik dit....
CPUID: 0x6FB
APICID: 0
Revision: G0
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 (Conroe)
Frequency: 2669.79 Mhz (444.97 x 6.0)
Platform: LGA 775
VID: 1.1875v
CPU#0: Temperature Readings
Tjunction: 100C
Core #0: 50C
Core #1: 50C
Ik dacht wtf, hoe ken het Idle zo hoog zijn. Sommige hier hebben 25 graden. Ik dacht ik controleer me cpu koeler (standaard koeler) ik check of alles goed vastzit etc...Ja alles zit netjes vast.
Ik snap er geen hout van, ik durf geen Prime95 te draaien omdat ik bang ben dat hij de pan uit rijst met zijn temp. Me mobo geeft ook aan een temp van 50C.
Ik snap er geen fluit van, koelpasta en processor koeler zitten goed en vlak erop. Iemand enige idee wat ik over het hoofd zie?