Wat ik nog nergens gelezen heb en mijzelf afvraag is; Heb je op de htc touch (op een wm6) een virusscanner nodig?
Er zijn iets van 15 bekende virussen voor op WM. Als jij denkt dat je daar bang voor moet zijn, dan zijn er meerdere aanbieders van Virusscanners op WM. F-Secure/Symantec/Bull Guard/McAfee
Als je geen gekke dingen doet op je WM PDA heb je hem niet nodig. Ik heb nu zo'n 2 jaar zo'n ding zakelijk gebruikt, en vele gekke dingen gedaan, maar nog nooit een virus o.i.d. gehad.
Als je geen gekke dingen doet op je WM PDA heb je hem niet nodig. Ik heb nu zo'n 2 jaar zo'n ding zakelijk gebruikt, en vele gekke dingen gedaan, maar nog nooit een virus o.i.d. gehad.
Verwijderd
^^ with
Verder is dit topic: kl + dp = kldp ; kan linea directa platgewalst ( ookwel: slotje )
polpot: Lees (nog) eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ goed door! Je topic heeft namelijk een aantal uitstekende haken en ogen
Verder is dit topic: kl + dp = kldp ; kan linea directa platgewalst ( ookwel: slotje )
polpot: Lees (nog) eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ goed door! Je topic heeft namelijk een aantal uitstekende haken en ogen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 09:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()