Toon posts:

VIA 4 in 1 drivers.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe versie wel of niet installen?
Keb win2k + VIA Apollo Pro 133 en kan wel wat extra FPS gebruiken...
Het draait wel superstabiel...heb geen zin dat te riskeren voor niks.

en waarom moet je eerst de 4in1 installen en dan pas nVidias detonators?

Verwijderd

ja lijkt me toch logisch ? omdat de detonators pas goed draaien als het moederbord goed geinstalleerd is , en via borden hebben die drivers nou eenmaal nodig anders ziet windows ze niet goed zeg maar

Verwijderd

Ehm....Je draait win2K, en je hebt de VIA drivers niet geinstalleerd?....Dat zou ik alsnog ff doen :)

Daarbij: Als je echt gaat gamen (en let op performance) dan zal win2K toch iets tegenvallen: Win98 / ME gaat veel beter, vooral bij games die op D3D draaien.

Als je veilig de VIA drivers wilt installeren, eerst ff je VGA kaart terug naar "standard VGA" zetten in het systeembeheer.

:)

Verwijderd

uhm, volgens mij vraagt ie of ie de NIEUWE moeten installeren, en niet of ie ze uberhaupt moet installeren.

Ik heb 4.25a, 4.26 en 4.28 geinstalleerd gehad, qua stabiliteit boeide et nix, en alle devices werkten gewoon prima, behalve natuurlijk AGP in win2k, maar ja, dat schijnen ze nooit op te gaan lossen, dusseh.

K'had wel ietsies hogere Sandra scores met 4.28

Verwijderd

Gewoon proberen, al raad ik het je wel af om de VIA Bus master Ultra ATA driver te installeren, vooral onder win2k. 't kan problemen opleveren.

Greets ShaDoW

Verwijderd

No probs here!

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 09:06 schreef ShaDoW het volgende:
Gewoon proberen, al raad ik het je wel af om de VIA Bus master Ultra ATA driver te installeren, vooral onder win2k. 't kan problemen opleveren.

Greets ShaDoW
juist heb ik dus nu last van kan n u niet meer fikken zegt ie in nero scsi/ide fout dus mot ik ffies mijn image ffies terug zetten en dan kijkne of het aan de 4-1 drivers liggen. en mot nog ffies detonator installen. Enne inderdaad sommige d3d gamez draaien kut onder win2k want nolf loopt voor geen meter en UT loopt rete goed op d3d en rune ook

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 februari 2001 03:26 schreef werty het volgende:
Ehm....Je draait win2K, en je hebt de VIA drivers niet geinstalleerd?....Dat zou ik alsnog ff doen :)

Daarbij: Als je echt gaat gamen (en let op performance) dan zal win2K toch iets tegenvallen: Win98 / ME gaat veel beter, vooral bij games die op D3D draaien.

Als je veilig de VIA drivers wilt installeren, eerst ff je VGA kaart terug naar "standard VGA" zetten in het systeembeheer.

:)
Welkom bij de Fabeltjeskrant!! ;) Windows 2000 draait bij mij na wat drivers installeren als een speer met Direct3D en OpenGL. Alles is maar zo'n 5% trager dan in Windows 98SE. Service Pack 1, DirectX 8.0a (geeft 25% hogere performance dan DirectX 7 in W2K, raar maar waar), NV 6.47 en Via 4.28. Good luck :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 11:11 schreef Arne_F het volgende:

[..]

juist heb ik dus nu last van kan n u niet meer fikken zegt ie in nero scsi/ide fout dus mot ik ffies mijn image ffies terug zetten en dan kijkne of het aan de 4-1 drivers liggen. en mot nog ffies detonator installen. Enne inderdaad sommige d3d gamez draaien kut onder win2k want nolf loopt voor geen meter en UT loopt rete goed op d3d en rune ook
Yo, in the house yoo..
B-)
Sacerdote
Pagina: 1