iSync i.c.m. Sony Ericsson UIQ3 telefoons*

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 20:08
Ik probeer mijn telefoon (SE P990i) voor het eerst te syncen met iSync.
Dus netjes toegevoegd aan mijn bluetooth verbinding, wel het modem gebeuren geskipped.

Echter als ik iSync aanzwengel zegt ie dat de P990i niet ondersteund wordt. Kan kloppen want op de iSync devices list staat hij niet tussen maar zijn voorgangers (P910 etc. wel). Iemand een idee?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

De p990i, is niet synchroniseerbaar met mac.
Heeft te maken met de software waarop de p990i draait.

(je kan wel the missing sync in het oog houden, http://www.markspace.com/missingsync_symbian.php, voorlopig staat de p990i er niet bij voor de nieuwe versie)

Wat ik nu ontdek, is fantastisch nieuws :)

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 22:44 . Reden: kenny89 wist meer dan ik :-) ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
De p990 is wél te synchroniseren met isync, maar hiervoor moet je tenminste wel een firmware versie hebben die up te date is . Op de SE support site staat namelijk een plugin/ of fix voor isync. Hopelijk heb ik je hiermee geholpen :)

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:17
SE zelf zegt er toch echt iets anders over.... Trouwens de 3e link van boven bij Google wanneer ik zoek op iSync 990i................ I rest my case ;)

http://www.sonyericsson.c...=10336&fid=43613&esi=true

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Verwijderd

En nu de P1i nog! Daar is ook een plugin voor, en hij wordt dan ook netjes gevonden door iSync maar als ik dan op 'syncroniseer' klik, krijg ik steeds de melding 'Synchronisatie mislukt'.

Vervolgens krijg ik op de P1i de melding:
Applicatie gesloten
Applicatie: !SyncMLSyncAgent
Oorzaakcode: Obex
Oorzaaknummer: 13
Waarschijnlijk ligt het dus aan de P1i. De laatste firmware staat erop dus dat is het ook niet.

Meer mensen last van (liefst: gehad) ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 00:09 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Omdat alleen "iSync" als topictitel niet echt beschrijvend is, heb ik het veranderd naar "iSync i.c.m. Sony Ericsson UIQ3 telefoons" :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 20:08
Daedalus schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 02:02:
Omdat alleen "iSync" als topictitel niet echt beschrijvend is, heb ik het veranderd naar "iSync i.c.m. Sony Ericsson UIQ3 telefoons" :)
Ah oke... thnx!
Vanmiddag ben ik er toch vanaf met me iPhone.. maar wilde toch alles wel ff op me mac hebben en dan terug syncen op de iPhone.. als da gaat O-)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:19:
En nu de P1i nog! Daar is ook een plugin voor, en hij wordt dan ook netjes gevonden door iSync maar als ik dan op 'syncroniseer' klik, krijg ik steeds de melding 'Synchronisatie mislukt'.

Vervolgens krijg ik op de P1i de melding:

[...]

Waarschijnlijk ligt het dus aan de P1i. De laatste firmware staat erop dus dat is het ook niet.

Meer mensen last van (liefst: gehad) ?
Het kan wel :)
17:40:52 Connecting to Cloudberry
17:40:58 Device "Cloudberry" connected
17:40:59 Receiving changes from "Cloudberry".
17:40:59 "Cloudberry" finished receiving changes
17:40:59 "Cloudberry" Processing changes...
17:41:06 "Cloudberry" engine processing complete
17:41:06 Applying changes to "Cloudberry"
17:41:08 "Cloudberry" applying changes complete
17:41:10 [Mac -> Cloudberry] Calendar events changed: 5 added, 1 modified and 0 removed
17:41:10 Device "Cloudberry" synchronization complete
Helaas is het nog verre van perfect. Soms wil hij niet verbinden, maar als het wel werkt dan gaan in ieder geval all-day events fout (die komen altijd als "normaal" event om 14:00) en taken worden überhaupt niet meegesynchroniseerd.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kan je eigenlijk met die iSync plugin ook muziek (iTunes playlist) syncen?

[ Voor 10% gewijzigd door Dreamvoid op 03-10-2007 16:10 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Nope.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Ik heb Mac OSX 10.4.10 en iSync 2.4, maar ik krijg de melding:
"U kunt de phone plug-in niet op dit volume installeren.
Please upgrade to the latest version of iSync using software update."

Maar ik heb de laatste update al. Kan iemand mij adviseren?
Dank alvast!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Software Update geeft verder ook geen beschikbare updates aan?

[ Voor 5% gewijzigd door Zr40 op 03-10-2007 21:39 ]

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

Zr40 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:39:
Software Update geeft verder ook geen beschikbare updates aan?
Ik heb hetzelfde probleem.

En nee hij geeft geen software updates aan. Terwijl mijn iSync up-to-date is. Evenals alle andere Apple gerelateerde software op me macbook.

Verwijderd

dawuss schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:52:
Helaas is het nog verre van perfect. Soms wil hij niet verbinden, maar als het wel werkt dan gaan in ieder geval all-day events fout (die komen altijd als "normaal" event om 14:00) en taken worden überhaupt niet meegesynchroniseerd.
Er zitten inderdaad wat haken en ogen aan de synchronisatie. Na een master reset kan m'n P1i nu wel met osx praten.

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-02 14:52
Voor alle mensen die problemen hebben met een UIQ3 phone en iSync, hier een workaround die voor mij werkt:
Ik heb een iMac met een bluetooth muis, die tegelijkertijd met m'n P1i verbinding maakt over dezelfde ingebouwde bluetooth device. Dit geeft volgens mij de problemen. Het zou tevens verklaren waarom de een wel, en de ander geen problemen heeft met iSync+P1i.

Sluit daarom een losse USB muis aan en zet de bluetooth muis uit, en eventuele andere apparaten die gebruik maken van hetzelfde bluetooth device.
Controleer in het Bluetooth preferences pane dat er geen apparaten verbonden zijn.
Ga nu syncen. Wel suf dat je iedere keer een USB muis moet aansluiten voordat je gaat syncen. 8)7

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:32
Ik heb zelf een p1i die ik maar niet aan het syncen kreeg, maar door de oplossing genoemd id de topic van ErrieR werkt gelukkig. Eindelijk...
ErrieR schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:08:
Voor alle mensen die problemen hebben met een UIQ3 phone en iSync, hier een workaround die voor mij werkt:
Ik heb een iMac met een bluetooth muis, die tegelijkertijd met m'n P1i verbinding maakt over dezelfde ingebouwde bluetooth device. Dit geeft volgens mij de problemen. Het zou tevens verklaren waarom de een wel, en de ander geen problemen heeft met iSync+P1i.

Sluit daarom een losse USB muis aan en zet de bluetooth muis uit, en eventuele andere apparaten die gebruik maken van hetzelfde bluetooth device.
Controleer in het Bluetooth preferences pane dat er geen apparaten verbonden zijn.
Ga nu syncen. Wel suf dat je iedere keer een USB muis moet aansluiten voordat je gaat syncen. 8)7

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb met 10.5.2 update het probleem gekregen dat mijn W950i niet meer iSynct, waar dat met 10.5.1 nog prima werkte. :( Rare is dat alle andere BT dingen (bladeren, bestandsuitwisseling, audio streaming) nog prima werkt, alleen iSync niet.

(edit: nee ik gebruik geen enkel ander BT apparaat)

[ Voor 10% gewijzigd door Dreamvoid op 15-02-2008 12:18 ]

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:32
Dreamvoid schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:00:
Ik heb met 10.5.2 update het probleem gekregen dat mijn W950i niet meer iSynct, waar dat met 10.5.1 nog prima werkte. :( Rare is dat alle andere BT dingen (bladeren, bestandsuitwisseling, audio streaming) nog prima werkt, alleen iSync niet.
Gebruik je een draadloze (lees bluetooth muis) was bij mij wel het probleem...
Pagina: 1