Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Jaja, ik stel veel vragen
www.koopeendroom.nl
Dus hier zaten we goed.
PI was maar 10.766".
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Ik denk een verkeerd bord gamer, of te oude bios. je moet ze eigenlijk draaien op borden die met de multi hoger kunnen als 11
Dit is de zelfde cpu .....met Ln2 ......op een asus commando..... -100

Validation
en dan denk ik dat het zelfs nog komt doordat ik max mem zat met 2.30v
[ Voor 4% gewijzigd door Rol-Co op 04-10-2007 20:05 ]
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Jah, ik denk dat mijn benchmaandjes voorbij zijn, dus
Verwijderd
das mijn klein geheimpje , enkel leden van OC-Team.be weten dit als ze Ln2 hebben gedaan met mij .
dit gebruik ook bij al men Ln² benches , het geeft Ln² een boost en lekker stabiele waarde , waha lege container is np dan
Voor extreme overclocks kan je het beste ook wat extremere koeling op de NB plempen
Verwijderd
jaja, weet het HK stijl, maar voor mij is het nu einde werkdag (tis hier nu 1600 bijna) en ik ben melig...............................................
Wel gaaf om te zien, maar geen idee hoe je verder kunt pompen. Je schrijft 470 mhz met andere cores maar hoeveel haaldje dan met deze (geen zin om te rekenen).
laat maar zie het al, 440, hm......lijkt mij van kwestie nog een keer proberen door setup opnieuw op te bouwen (verbinding met cpu misschien toch niet optimaal) of het is inderdaad geen goede overclocker. Aan het bord kan het niet liggen indd.
[ Voor 19% gewijzigd door Seesar op 05-10-2007 21:46 ]
T60P Widescreen
Verwijderd
bord deed ongeveer hier 465fsb gemiddeld op quad core , zelfde als men IP35 PRO , den vdroop onder full load van 4 core was 0.001
cpu denk ik niet maar wel eerder het bordje , had ik meer tijd en geld had ik nog verder getest .
men QX6800 deed wel 4953mhz op cascade met 1.6vcore en geen stap verder op de zelfde P5B DLX . wat mij zeer erg kwaad maakte :p!
nu ja ben atm gestopt met OC'en kzal mss nog wel is helpen met sommige hier in belgie om te LN2'en maar voor de rest doe ik niets meer . dewar te koop samen met den dragon EVO 2.2
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Zit je niet gewoon aan het max van je mobo of van je cpu? Een andere reden valt er niet te bedenken..
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Op het moment zit ik vast met mijn ram dus mogenlijk heb je hetzelfde probleem. heb je al eens geprobeert met 1066 MHz ram? ik denk dat je dan wel een stuk verder komt. (als je RAM het probleem is natuurlijk)
i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Dit is die hard overclocken, kouder dan -120 graden en deze processor werkt niet meer naar behoren. Vandaar ook de term "cold bug".Vortex_be schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:02:
dus op ongeveer 5 GHz quadcore zit je nog onder de -120 graden.... nu ken ik niet zoveel van overklokken maar ik dacht dat je pas moest stoppen met klokken als het te warm word?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
hangt ook af van cpu to cpu heeR1k schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:27:
[...]
Dit is die hard overclocken, kouder dan -120 graden en deze processor werkt niet meer naar behoren. Vandaar ook de term "cold bug".
ik denk eerder dat het boardje me op de nek zat , ram is nooit probleem echt als je met high-end cpu's werkt
Verwijderd
celleron as in conroe of cedar mill ?Extera schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:26:
Mijn E6600 deed ongeveer -125 op de P5B deluxe, en op de Asus Maximus Formula SE doet ie bijna -150*C, het ligt denk ik een beetje aan de combinatie, want Syngrow heeft gister iets van -180 gedraaid op de Maximus met een Celleron.
ahja contact + voltage speed en andere leuke dingen moet je er bij rekenen
Qx6700 kon hier wel toffe -150°C doen op gelijk welk bordje , tis ook te zien waar ge uw prob steekt he
ge kunt in oc'en alles pushen zover als ge wilt
voor de gene die het nog niet weten wat ik add bij LN² het is cola , het leuke is dat het ln² zen kookpunt verhoogt naar -170°C inplaats van -145°C .
met kookpunt bedoel ik dat het na die temps in 1 trek naar -190°C gaat meestal , ook stabielere temps load idle en high-load effect .
het geeft gelijk welke container een beter prestatie , zo kan ik den dragon evo leeg benchen same met den Fattjack rev3.0 die gamer heeft
ziezo zo nu hebben jullie terug iets bij geleert
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 13:06 ]
maar daar heb je gelijk in, hoewel... als de sensor bij de base van de tube zit zal het hooguit een paar graden verschillen.
Als ik de sensor in de dewar doop lees ik -190*C uit, als de tube volzit -188*C
Cola in je tube.... tja, je moet er maar op komen...
Verwijderd
als die -190°C dewar leest leest die het zelfde met dragon half vol
da van de cola was een uit vinding dak per ongeluk vond
De vraag is natuurlijk... hoezo probeer je dat in vredesnaam uit?Extera schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:26:
Cola in je tube.... tja, je moet er maar op komen...
Ik wilde gister trouwens voor de grap eens kijken wat er gebeurde als ik er bier bij gooide,,, toch maar niet gedaan
Like: je staat lekker cola te drinken vlak boven je OC setup, en iemand achter je roept keihard boe? Most unlikely maar het kan zomaarJack schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:32:
[...]
De vraag is natuurlijk... hoezo probeer je dat in vredesnaam uit?
Cedar Mill

Boot gewoon @ -185 base.
Bord geeft alleen een CPU overtemperature error (bios geeft bij die temps nl. +120 aan ivm niet meer uit kunnen lezen) maar alles boot gewoon door.
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Verwijderd
hier staat hoe we bij den cola kwamen :p:
den blog van bij ZDnet in april binnenkort terug met nieuwe HW