Beste tweakers,
Nadat ik 4,5 jaar heb kunnen genieten van mijn gratis MX518 is hij dan toch zo gebruikt geworden dat hij het loodje legt
.
Nu moet ik een nieuwe kopen, maar omdat ik zo'n goede ervaring heb gehad met deze muis wil ik weer iets in deze richting.
Ik heb mijn keuze al verlaagt toch het volgende:
MX518
G5 v2
MX518 weet ik wat ie kan en van de G5 heb ik een voorproefje gehad.
Voor- en Nadelen:
G5: Instelbaar gewicht is een groote +
MX518: Hand is al helemaal aangepast aan deze vorm(G5 is iets hoger/boller) +
G5: Beter tegen zweet handen +
G5: Laser, ik heb niets aan 2000 dpi want mijn MX518 is nog nooit boven de 400 dpi gebruikt
Nu wil ik graag eigen ervaringen weten met de G5 en ook MX518
Wat ik niet wil is dat jullie gaan roepen: IK HEB DEZE ALS 10 JAAR DUS KOPEN!!!
PS: Denk er wel aan de het om de G5 2007 gaat die wel forward en backward knop heeft in tegenstelling tot de G5 v1.
Edit:
Niet geheel onbelangrijk dat deze een staart heeft is nog wel het belangrijkste voor mij aangezien ik wel eens een gamesessie heb van 8 uur ofzow
Nadat ik 4,5 jaar heb kunnen genieten van mijn gratis MX518 is hij dan toch zo gebruikt geworden dat hij het loodje legt
Nu moet ik een nieuwe kopen, maar omdat ik zo'n goede ervaring heb gehad met deze muis wil ik weer iets in deze richting.
Ik heb mijn keuze al verlaagt toch het volgende:
MX518
G5 v2
MX518 weet ik wat ie kan en van de G5 heb ik een voorproefje gehad.
Voor- en Nadelen:
G5: Instelbaar gewicht is een groote +
MX518: Hand is al helemaal aangepast aan deze vorm(G5 is iets hoger/boller) +
G5: Beter tegen zweet handen +
G5: Laser, ik heb niets aan 2000 dpi want mijn MX518 is nog nooit boven de 400 dpi gebruikt
Nu wil ik graag eigen ervaringen weten met de G5 en ook MX518
Wat ik niet wil is dat jullie gaan roepen: IK HEB DEZE ALS 10 JAAR DUS KOPEN!!!
PS: Denk er wel aan de het om de G5 2007 gaat die wel forward en backward knop heeft in tegenstelling tot de G5 v1.
Edit:
Niet geheel onbelangrijk dat deze een staart heeft is nog wel het belangrijkste voor mij aangezien ik wel eens een gamesessie heb van 8 uur ofzow
[ Voor 7% gewijzigd door QinX op 02-10-2007 20:29 ]