Toon posts:

Iiyama dvi werkt analoog niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn iiyama E435S werkte altijd prima met de dvi aansluiting. Nu heb ik mijn scherm aan een kennis gegeven.. deze heeft geeft dvi aansluiting en wil dus gewoon de analoge aansluiting gebruiken..

Het scherm geeft echter nu alleen hele rare kleuren.. dan heel wit dan heel roze.. de stekkers zitten er verder goed in en ook met een andere analoge kabel heb ik hetzelfde probleem.

Kan het probleem zitten in de leeftijd van de computer? Drivers zijn verder geinstalleerd..

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Probeer het scherm op een andere pc aan te sluiten met de analoge aansluiting. Als hij dan werkt ligt het aan de computer. Zo niet, lijkt het mij aan het scherm zelf te liggen. Het kan geen brakke kabel zijn, want je hebt een andere geprobeerd. De leeftijd van een computer heeft er weinig mee te maken, een VGA signaal is een VGA signaal.

Zelf lijkt mij dat de aansluiting van de stekker bij het scherm niet helemaal lekker is, of het scherm zelf de conversie van analoog naar digitaal niet goed maakt.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
Op een andere pc was t zelfde probleem.
Wat ook vreemd is, is dat de taal op chinees staat en in het menu kan ik niet bij de andere talen komen.. lijkt net of het menu ook stuk is ofzo.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Toevallig, dat had mijn vader ook. Precies hetzelfde met het menu, hij onthield ook niks meer. Garantiegevalletje, misschien kan hij zn informatie niet meer vasthouden? Ook hier van DVI naar DSUB gegaan.