DAMN! Net gezien bij oc-shop, heeft iemand hier al ervaringen mee? Zo te zien kickt ie behoorlijk Sunon ass...
nogal die dingen schoppen echt aars
mijn sunon blaast al hard (90cfm)
en dan wil ik weleens weten hoe die delta aanvoelt (190cfm)
maar hij maakt ook een pokkeherrie (56dBA d8 ik)
mijn sunon blaast al hard (90cfm)
en dan wil ik weleens weten hoe die delta aanvoelt (190cfm)
maar hij maakt ook een pokkeherrie (56dBA d8 ik)
Verwijderd
Ik heb een sunon 120 mm en erm die blaast al hard en geluid is erm tjah alsof er iets hards staat te waaien. 
Tjah.
Tjah.
Als je dat als intake fan hebt kan je ook geen huisdieren, of er moet een hek om je case heen:P
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
59 dB is zo hard dat als iemand naast je staat te praten je hem niet kunt verstaan dus dan kun je je bedenken voordat je 85 gulden uitgeeft, want 45 dB is veel, maar 59 is nog eens 10x zo erg.
59dB?
Wow, ik meen te herinneren dat onze afwasmaschine al 56 dB is...
Verwijderd
WOW, ik ga hem denk ik wel testen!!! heb nu 2 x sunon 120mm dus dan 1 keertje deze!!! das nog vetter. De herrie maakt toch niet uit, een beetje tweaker heeft knopjes voor de fans. Dus aan en uit is de mogelijkheid.
zeg zijn die Sunon geen boxen of woofers met dat kabaal. LOL
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik heb een papst 120 mm 
die heb ik op 27 volt laten lopen
die moet je voelen
het is net een ventilator!!! hehe
die moet je voelen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
die papst 120 mm fans, waar kunde dien in godsnaam kopen??!! (online)Op dinsdag 13 februari 2001 17:28 schreef delyver het volgende:
ik heb een papst 120 mm
die moet je voelen
Heb op vakantie een leuk fannetje gezien:
Chevvy big block, met op de as direct een vliegtuigprop. genoeg power om een zware boot met 21 man aan boord met 55 km/hover de everglades te sturen, door (over) 2 tot 5 cm water........ Als ik daar mijn compu mee utvoer, en er schiet wat los, dan krijg je het gemalen weer terug...
Oorkleppen verplicht, trouwens. :P:P:P
Chevvy big block, met op de as direct een vliegtuigprop. genoeg power om een zware boot met 21 man aan boord met 55 km/hover de everglades te sturen, door (over) 2 tot 5 cm water........ Als ik daar mijn compu mee utvoer, en er schiet wat los, dan krijg je het gemalen weer terug...
Voor zo ver ik weet kan je ze nergens kopen ik heb er een van Dromer gekregen! bedankt nog hè!!!!Op dinsdag 13 februari 2001 17:40 schreef Moe het volgende:
[..]
die papst 120 mm fans, waar kunde dien in godsnaam kopen??!! (online)
hij had eer 4 voor 15 piek op een rommelmarkt
Audi A8 W12 6.0
Man daar heb ik er 2 van in m'n kast, voor de airflow enzoOp dinsdag 13 februari 2001 18:15 schreef Herman het volgende:
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Toch maar eens die 5.7L V8 uit de chevy van van mijn ouder 'lenen'Op dinsdag 13 februari 2001 18:15 schreef Herman het volgende:
www.dil.nl heeft wel wat, maar www.rs-components.nl heeft meer keus. Ik weet alleen nog niet of die laatste ook levert aan particulieren.Op dinsdag 13 februari 2001 17:40 schreef Moe het volgende:
[..]
die papst 120 mm fans, waar kunde dien in godsnaam kopen??!! (online)
edit:
typo
typo
Verwijderd
Of beter een schakelaar voor verschillende voltages of nog beter een potmeter voor trapsloos regelen.Op maandag 12 februari 2001 18:12 schreef M_O_L2000 het volgende:
WOW, ik ga hem denk ik wel testen!!! heb nu 2 x sunon 120mm dus dan 1 keertje deze!!! das nog vetter. De herrie maakt toch niet uit, een beetje tweaker heeft knopjes voor de fans. Dus aan en uit is de mogelijkheid.
Verwijderd
Ik zit nu even naar de stofzuiger te kijken...
1600 WATT
:P>:)

Dat moet je dan even op je heatsink monteren...

Is vast beter dan zo'n delta...:)
1600 WATT
En blijven ademen heOp dinsdag 13 februari 2001 21:01 schreef newby het volgende:
Ik zit nu even naar de stofzuiger te kijken...
1600 WATT
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen inspiratie
Ik heb op de vakantie ook een leuke koeler gezien. grote fan die lucht zuigt.. Alleen kon 'm niet testen, want hij zat nogal vast aan die boeingOp dinsdag 13 februari 2001 18:15 schreef Herman het volgende:
op die daken van reastaurants en andere gebouwen zitten ook vak leuke speeltjes 
en in een overhead porjestor zit ook een leuke
Audi A8 W12 6.0
Je bedoelt zo'n airco fan? Ik moest me op mijn vakantiewerk (Blokker DC) steeds inhouden om niet zo'n ding uit de airco (of wat het is) te slopen>:)Op dinsdag 13 februari 2001 21:35 schreef delyver het volgende:
op die daken van reastaurants en andere gebouwen zitten ook vak leuke speeltjes
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1