[Crysis] A required security module ...

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:02
Onderstaande melding krijg ik als ik de Crysis MP beta probeer op te starten, op 2 verschillende PC's (met verschillende keys):

Afbeeldingslocatie: http://home.roc-on.nl/arjan/temp/crysis.jpg

Heb al geGoogled en kom wel meldingen tegen van andere spellen waar mensen last mee hebben, maar niet specifiek met Crysis. Ook zie ik geen oplossing genoemd worden, alleen een probleemvermelding. Iemand een idee?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Vervelende (anti) spyware & viri reeds erafgeknikkerd en anders vanwege SecuROM eventueel Alcohol 120%?

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 21:45 ]

• Arfman
Anti-virus uit, D-Tools uit, SR.Stop geprobeerd, hielp allemaal niets. Stomme is dat ik eigenlijk helemaal geen illegale dingen doe, ik speel alleen maar spellen die ik legaal heb (ja, echt!), ik heb D-Tools puur voor het gemak. Beetje irritant dat je er dan zoveel last van hebt met een beta.

EDIT: heb nu alle processen op mijn PC gekilled, en ik kom nu verder. Nu kan ik alleen geen enkele internet game joinen, alle servers timen out ... firewall staat uit en internetconnectie doet het prima zoals je ziet .. wederom iemand een idee?

[ Voor 29% gewijzigd door Arfman op 02-10-2007 19:50 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dit al geprobeerd ?
Strobby @ IGN.com]:

have the same problem , but got something that works for me :

when i tried to play Something was Denied in my Registry.(to get to your registry Click the start button, then Run, then Type in regedit

at this folder HKEY_LOCAL_MACHINE/System/MountedDevices/

Right
Click the Mounted Devices folder, Click Permissions, Click Advanced,
Look under the "TYPE" header for any labels that say "Deny", if there
are any highlight and click Edit, Check Full Control and "OK". and
Viola!
In het verdere topic daar is te zien dat het niet bij iedereen werkt, maar bij een aantal werkt het ook wel ! Ennuh, dit soort problemen krijg je juist bij een beta

• Arfman
Ja, het werkt nu. Lag aan Process Explorer van Sysinternals, die mag niet draaien. Heb het even gespeeld maar het is niet aan te zien met een 3500+/7900GTX. 1024x768 met alles op low, ik schat zo'n 20 FPS. Wacht wel op de SP demo, kijken of dat beter is.

[ Voor 15% gewijzigd door Arfman op 02-10-2007 20:43 ]