Partitie probleem externe hdd

Pagina: 1
Acties:

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-02 14:00
De hardeschijf van mijn vaders laptop was vorige week beschadigd. Windows XP wilde niet meer opstarten en gaf naar het logo een blue screen. We hebben de hardeschijf uit de computer gehaald en dmv een IDE to USB converter aan mijn computer verbonden. Helaas loopt mijn computer direct vast als ik ook maar in die map ga kijken, en het grootste probleem is nog dat de partitie waar Windows en dus ook direct alle belangerijke bestanden niet wordt weergegeven. Als ik ga kijken bij Computerbeheer zie ik wel een partitie zonder letter, ook is alle schijfruimte daar vrij.

Hoe kan ik deze partitie aan de praat krijgen en alle belangerijke bestanden weer terug krijgen?

groeten Maarten

Verwijderd

Kijk of je met een recoveryprogramma data kunt terughalen en laat dat naar je eigen PC kopiëren.

Iets als GetDataBack, Restoration, Lost&Found of EasyRecovery.

• MaartenFM
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:19:
Kijk of je met een recoveryprogramma data kunt terughalen en laat dat naar je eigen PC kopiëren.

Iets als GetDataBack, Restoration, Lost&Found of EasyRecovery.
Oke, maar ik kan niet die partitie selecteren bij zo'n programma. Hij laat alleen de 'ACERDATA' schijf zien en niet de 'ACER'.

Verwijderd

Je moet de software ook laten zoeken op de lege ruimte. Gebruik aub de zoekfunctie van dit forum. Er is heel, heel, heeeel veel informatie beschikbaar over datarecovery.

• MaartenFM
Ja sorry ik zag later bij een ander programma inderdaad de mogelijkheid om in een lege ruimte te zoeken. Helaas vind ie hier geen bestanden, mijn vader is dus blijkbaar alles kwijt.