Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe maak je dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezers,

aangezien ik niet veel op goolge heb kunnen vinden doe ik hier mijn laatste poging.

ik wil een website maken waarbij bezoekers zelf een foto kunnen kiezen of zelf kunnen uploaden en er vervolgens een stukje tekst overheen kunnen zetten op verschillende posities.

een goed voorbeeld is www.oranjedoek.nl of www.maakmijnboek.nl

ik heb al wat navraag gedaan maar om zoiets te laten bouwen kost heel veel geld en dat heb ik niet dus ben zelf een beetje aan het stoeien.

Kan dit alleen in flash? of is er ook een andere mogelijkheid?

is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen?

alvast bedankt _/-\o_

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is hier wel de bedoeling dat je zelf een beetje voorwerk doet en eigen inzet toont. Het is niet de bedoeling dat we iets helemaal voorkauwen; en daar komt je vraag wel op neer.

Dit is (idd) prima met flash te doen, maar met wat DHTML ofzo kom je ook een heel eind. Of een Java-applet...Of...Beide voorbeelden die je aangeeft maken gebruik van Flash.

Anyway; ga gewoon eens aan de slag, kijk wat rond (en af ;) ) en kijk waar je strandt. Je bent hier van harte welkom met concrete vragen, maar dit is wat te generiek.

Het kost trouwens waarschijnlijk niet voor niets 'veel' geld; voor niks gaat de zon op ;)
Als je een beetje handig bent in een bepaalde (geschikte) techniek is het écht geen rocket science, maar met een 'HTML voor dummies' onder je gordel ga je er niet komen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 02-10-2007 18:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.