Beste tweakers,
Ik heb al enigetijden een probleem met mijn USB.
Als mijn computer in slaapstand valt en ik hem daarna ontwaak doet mijn USB achter op mijn computer het niet meer. Terwijl mijn front usb nog gewoon werkt.
Als hij ontwaakt uit slaapstand zie ik het lichtje van mijn ontvanger voor mijn mediacenter afstands bediening wel even aangaan maar gaat daarna ook direct weer uit.
Ik heb al bij slaapstand instellingen gekeken of hij usb poorten uitgeschakelde dit deed hij dus wel eerst
maar nadat ik het uit gezet had bleef het probleem zich voortdoen.
Na een herinstallatie van Windows vista home premium werkt het een paar dagen goed maar daarna doet het probleem zich weer voort.
Ook heb ik er een precies het zelfde moederboard ( nieuw) er in gezet.
Probleem blijft zich voortdoen.
Ik weet niet meer waar ik zou kunnen kijken om dit probleem op te lossen.
Iemand suggesties?
Specs: Intel pentium D 915
2gb ram
WD caviar se 240 gb
XFX Geforce 8600 GTS
FSP group 300W voeding
Ik heb al enigetijden een probleem met mijn USB.
Als mijn computer in slaapstand valt en ik hem daarna ontwaak doet mijn USB achter op mijn computer het niet meer. Terwijl mijn front usb nog gewoon werkt.
Als hij ontwaakt uit slaapstand zie ik het lichtje van mijn ontvanger voor mijn mediacenter afstands bediening wel even aangaan maar gaat daarna ook direct weer uit.
Ik heb al bij slaapstand instellingen gekeken of hij usb poorten uitgeschakelde dit deed hij dus wel eerst
maar nadat ik het uit gezet had bleef het probleem zich voortdoen.
Na een herinstallatie van Windows vista home premium werkt het een paar dagen goed maar daarna doet het probleem zich weer voort.
Ook heb ik er een precies het zelfde moederboard ( nieuw) er in gezet.
Probleem blijft zich voortdoen.
Ik weet niet meer waar ik zou kunnen kijken om dit probleem op te lossen.
Iemand suggesties?
Specs: Intel pentium D 915
2gb ram
WD caviar se 240 gb
XFX Geforce 8600 GTS
FSP group 300W voeding
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 17:58 ]