Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Elm0
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 06:31
Ik heb sinds een tijdje de w580i, en vroeg me af, of hier ook op een of andere manier een wachtwoord op de inbox / Postvak IN & Postvak UIT kan worden gezet.

Deze functie zit namelijk wel op Samsung telefonen, en deze functie lijkt mij toch zeer handig, want ik krijg ook wel eens SMSjes die niet iedereen hoeft te lezen [van vriendin bijv]. Maar omdat ik deze SMSjes toch graag wil houden, en niet elke keer als ik de telefoon even aan iemand geef [Want die wil zo graag dat ene spelletje spelen ..] wil verplaatsen naar een andere map, waar ze na enige tijd tóch wel weer gevonden worden.

Hier op tweakers heb ik er niet veel over kunnen vinden, eigenlijk niets, misschien ben ik wel een beroerde zoeker dan, maja.

Op google&co kwam ik wel op sites als; http://www.getjar.com/
Maar daar staan geen "Inbox/Outbox password" blabla. De progjes die daar staan hebben allemaal wel weer een extra functie. Tevens weet ik niet of deze progjes schadelijk zijn voor de telefoon :x

Heeft iemand een idee / ervaring met een goede (en simpele?) Inbox/outbox wachtwoord-vrager voor de SE w580i??

• Elm0
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 06:31
Niemand :'(? Ik heb nog wel een programma gevonden die bij de SE w580i zou moeten werken, SMS007, maar deze kost 26 euro (omgerekend, want het komt uit Tsjechië) .. Beetje duur vind ik zelf .. Niemand iets anders gevonden?

Verwijderd

Ik ben zelf ook al een hele tijd op zoek, maar ik kan echter ook niets vinden.
Met getjar.com heb ik tot vandaag enkel goede ervaringen, maar voor ons probleem vind ik echter ook niets :s
IK hoop dat er snel iemand met een oplossing komt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een twee jaar oud topic kicken met de melding dat je het probleem ook hebt is niet echt de bedoeling.

Dit topic is gesloten.