Toon posts:

op afstand besturen PC

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik thuis het progamma PC anywhere 11.5 om PC van ons bedrijf vanuit huis te kunnen bekijken(tuinbouwbedrijf met klimaatbesturing). ik gebruik dit ook om instellingen in het klimaat te veranderen op afstand.
Beide pc's zijn XP

nu heb ik sinds kort ook een laptop met vista home premium. PC anywhere 11.5 kan echter niet overweg met vista. Ik kan pc anywhere upgraden naar 12.0 (vista compatible) maar betaal daar wel 180 euro voor. Nou is mijn vraag of dit ook op een andere manier kan... (bijv via internet via website) of wat aanpassen zodat het niet nodig is om up te graden of zonder kosten kan upgraden 8)

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-03 08:49
Extern bureablad... Staat bij eigenschappen van deze computer-> verbindingen van buitenaf

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Dat kan je gewoon met een VNC. En je kunt dan ook nog gebruik maken van gratis programa's :).
Wat SteeringWheel is ook natuurlijk een optie :).

[ Voor 15% gewijzigd door ibmos2warp op 02-10-2007 17:02 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook gehoord over het programma Teamviewer (VNC). hier moet je echter op de pc waar je wilt inloggen steeds toestemming geven om bestandsdeling te starten en de ww veranderen steeds. kan je dit ook vast maken? of is er een ander alternatief? btw bij verbindingen van buitenaf staat alleen: hulp op afstand, niet extern bureaublad

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 17:56
XP Home zeker dan? Daar zit remote desktop niet in namelijk.
Dan zal het toch een VNC oplossing worden. Ik ben niet bekend met Teamviewer, maar ik denk dat het een VNC variant is, want VNC vraagt hier niet om toestemming. Probeer deze eens?

[ Voor 10% gewijzigd door sig69 op 02-10-2007 17:22 ]

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik bij deze contact maken met een andere pc?

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:50

Thapous

Nee toch niet.

Je kunt het ook proberen met logmein.com,

dan maak je account aan en download je bepaald programma daarvoor, en dan kun je web-based inloggen je pc en alles veranderen.

//Thapous

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik gebruik al jaren het gratis www.logmein.com

Je maakt een account aan, je klikt op "add computer", je download het progje en installeerd het en voila.

Je logt in via de website, nu kun je zien welke pc online is en welke niet. Aanklikken, wachtwoord invoeren en klaar.

Volgens mij is hij nu helemaal Vista compaitble, maar voor de zekerheid kun je even op de website zoeken.

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
en daarmee kan je ook bestandsoverdracht doen?

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:49:
en daarmee kan je ook bestandsoverdracht doen?
http://www.uvnc.com/

geweldig programma en kan ook bestandoverdracht

Verwijderd

webinn schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:51:
[...]

http://www.uvnc.com/

geweldig programma en kan ook bestandoverdracht
Gaaf ik wist niet dat VNC ook al bestandsoverdracht en dergelijke support tegenwoordig. Ik heb VNC wel lang gebruikt en uitgerold bij verschillende bedrijven. Super tooltje! En nog gratis ook.. :-) (vergeet niet een kleine donatie te doen!)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 17:55 ]

• tweaker2003
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09-2025
ik werk al bijna half jaar met ultra VNC, nooit een probleem gehad.

:)

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
www.logmein.com is echt perfect d:)b

Verwijderd

Topicstarter
kan je met logmein ook bestanden uitwisselen?

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:39:
kan je met logmein ook bestanden uitwisselen?
Bij de gratis versie volgens de website waar je overigens ook zelf op kan kijken niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon rdp, werkt toch hardstikke goed
geen extra software .. klaar

met bestandsoverdracht ... ultravnc (zonder mirror driver, die geeft mij werkelijk alleen maar troubles)

Iperf

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03
Of je maakt met Hamachi (ook gratis, van logmein) een vpn connectie, dan kan je alles met die pc alsof ie in je eigen lannetje zit. Dus gewoon overnemen met RDP, files overzetten met drivemappings etc.

Edit: RDP kan wel rechtstreeks maar dan zit je met firewalls, modems etc.

Je kan in RDP overigens wel een locale drive mappen, dus daar heb je uvnc niet voor nodig.

[ Voor 29% gewijzigd door Mistraller op 02-10-2007 23:45 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 15:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit gaat op deze manier een opsomtopic worden.

Topicstarter : er zijn voldoende (gratis) alternatieven te vinden voor jou probleem. Verder verwachten we ook de nodige inzet van jou kant - als een programma aangeraden word kun je op zijn minst eens even kijken (downloaden, testen, site van fabrikant lezen) of deze aan jou eissen en wensen voldoet.

Zie ook de FAQ : Het algemeen beleid #topicplaatsen

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.