Toon posts:

innovatief element MP3 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mn thesis maak ik in mn laatste jaar met een collega student een MP3 speler die gebaseerd is op een FPGA.
Ik schets kort even waarover het gaat:
Cyclone 1 FPGA
STA013 mp3 decoder
mp3 op SD kaart
DAC extern, alsook uitlezig en knopjes/rot. encoder

De docenten vonden dit wel een goed onderwerp, al ontbrak er volgens hen een innovatief element EN een element waar we onderzoek naar zouden kunnen verrichten.

Nu kwamen wij op de proppen met volgend:
MP3 data wordt draadloos verzonden via zigbee of bluetooth van een pc naar de mp3 speler, en opgeslagen op een sd kaart op de mp3 speler.

echter niet innovatief genoeg..

Mijn vraag hierbij dus: Zijn er leuke voorstellen van mensen hier ? voornamelijk het element 'onderzoek verrichten naar' is belangrijk..

ik hoor het graag ..

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05-2025
Ik zou graag een mood detector willen hebben. Of als ik een nummer laad dat hij alvast wat voorbeelden van vergelijkbare muziek ergens vandaan tovert, en die ook op de mp3 speler zet.

Met hotspots verspreid door nederland kan dan on the fly extra muziek er bij gezet worden die zich aanpast aan het gedrag van de gebruiker op dat moment. Welke nummers druk ik weg, welke niet, en dan tijdens het reizen aanpassen welke data er op staat. Als dalijk ook de treinen internet krijgen is dit zeer handig.

Hang hier ook een "buy song" optie aan en het wordt economisch aantrekkelijk.

een soortement implementatie van last.fm, alleen dan iets beter, vaak kan ik niet zoveel met die suggesties.

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Mischien besturing (play, pause, next etc.) dmv stem of handgebaren die met een microfoon of camera worden geregistreerd en herkend.