Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[C# / HTML / RTF] Tab positie vanaf de left margin

Pagina: 1
Acties:
  • 700 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

In een RTF bestand kunnen, logischerwijs, tabs voor komen. Nou heb je zo'n leuke feature dat je bovenin dat anker kan zetten zodat je daar naar toe tabt -__- LEUK, maar niet als je een converter moet maken.

Die waarde van dat anker staat in RTF in de tag \txN

Nou is het zo dat ik deze tabs ook in mijn RTF->HTML converter wil hebben. Een normale tab heb ik prima werkend, geen problemen met marginbased tabs maar gewoon een 'white-space:pre' \t karakter.

Nu komt er ergens een \tx1985 waar dan een left-margin van 132 pixels uitkomt (verrekening met twips)

Hoe kan ik een soort inline HTML tab maken die vanaf de left = 0 tot aan 132 een 'tab' maakt.

Hopelijk heeft iemand hier een werkbaar ideetje voor.

Ik heb dus alleen HTML als output en geen javascript!

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

HTML:
1
2
3
<p style="margin-left: 132px;">
rest van html tekst
</p>

Met een beetje creativiteit kun je vast ook nog wel andere oplossingen bedenken.

If it isn't broken, fix it until it is..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb ik inmiddels ingebouwd.

Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat ik in Internet Explorer de tab karakter niet getoond krijg.

dus de \t

HTML:
1
<span style="white-space:pre;">      </span>

Waarbij in bovenstaand voorbeeld de ruimte spaties bevat.

Verwijderd

Topicstarter
AH!

Ik heb m :D :D :D _/-\o_ >:) }:O

HTML:
1
<pre style="display:inline;">   </pre>

Kan een slotje op :P de tab's werken nu super!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij