There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
De enige reden waarom Apple nog enkele 3rd party apps op OSX toelaat is omdat de klanten eisen om gebruik te kunnen maken van Photoshop, Office en andere niet-Apple-producten..
[ Voor 11% gewijzigd door sariel op 02-10-2007 15:34 ]
Het is een gerucht welke door bekende Appleroddelsites uit is gebracht...
Mocht Apple het uitbrengen dan weet ik zeker dat we binnen een half jaar iets horen of zien..
In de itouch topics wordt veelal gesproken over het gemis van een bewerkbare agenda. En waarom deze niet, zoals de iphone, 2 kanten op kan synchroniseren. Schijnbaar zijn er veel mensen die daar waarde aan hechten (net als ik btw). Tevens zou ik persoonlijk ook een officesuite willen zien.iron_mike010 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:32:
vaag topic...ik vraag me af hoelang hij open blijft.
Een 'logisch' gevolg zou bv een PDA van apple kunnen zijn. De nieuwe newton zeg maar.
Ik zou wel een PDA van Apple willen zien. Maar dan zou er wel de mogelijheid moeten zijn om 3rd party apps te kunnen installeren.
En zoals al gezegd is, zou Apple dit waarschijnlijk niet doen. Desalniettemin gaan er toch al geruimte tijd geruchten over een eventuele iPDA. Was gewoon benieuwd of er meer mensen interesse hadden in een PDA van Apple.
Edit: Ik zie dat ik toch niet goed gezocht had. En dat er al een topic over was. Die trouwen al weer gesloten is.
Mijn excuses. Wacht wel op een eventuele bevestiging of niet...
[ Voor 8% gewijzigd door DarkSide op 02-10-2007 15:41 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
[ Voor 159% gewijzigd door Daedalus op 02-10-2007 15:52 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()