iPDA

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38

DarkSide

theres no place like ::1

Topicstarter
Zou het waar zijn... Na de iPhone en de ipod touch een PDA van apple?

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/5219/newtonreincarnationzz4.png

Zelf lijkt mij een PDA van apple behoorlijk stoer. Zeker als er ook 3rd party apps op kunnen. Maar vooral een office versie met mogelijkheid tot het maken van documenten. En een goede agenda icm natuurlijk een muziek- en videospeler spreken mij erg aan.
Stop er ook Wifi op en ik ben helemaal blij.

Zou je een PDA van apple kopen? Ik denk het wel.
Ben benieuwd of de iPDA :? volgend jaar geïntroduceerd word....

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Ik weet niet of Apple zich hieraan gaat wagen. Sowieso het touchscreen is niet ontworpen om hele documenten te typen en het past niet echt bij de ideologie van Apple.

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
vaag topic...ik vraag me af hoelang hij open blijft.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
ik zou er niet in geinteresseerd zijn als ze met die iPDA op dezelfde manier omgaan als de iPhone. Dat systeem is gewoon te dicht om goed bruikbaar te zijn en Apple heeft een flinke hekel aan alle 3rd party apps en alles het liefst dicht houdt...omdat het makkelijker updaten en zo is (makkelijker, stabieler, etc).
De enige reden waarom Apple nog enkele 3rd party apps op OSX toelaat is omdat de klanten eisen om gebruik te kunnen maken van Photoshop, Office en andere niet-Apple-producten..

[ Voor 11% gewijzigd door sariel op 02-10-2007 15:34 ]

Copy.com

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11-2025

The CarNagE Man

SüperG33K

deze geruchten zijn alleen maar gekomen doordat Apple de iPod Touch een browser en kalender heeft gegeven. En omdat mensen een Thin MacBook willen hebben...
Het is een gerucht welke door bekende Appleroddelsites uit is gebracht...

Mocht Apple het uitbrengen dan weet ik zeker dat we binnen een half jaar iets horen of zien..

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38

DarkSide

theres no place like ::1

Topicstarter
iron_mike010 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:32:
vaag topic...ik vraag me af hoelang hij open blijft.
In de itouch topics wordt veelal gesproken over het gemis van een bewerkbare agenda. En waarom deze niet, zoals de iphone, 2 kanten op kan synchroniseren. Schijnbaar zijn er veel mensen die daar waarde aan hechten (net als ik btw). Tevens zou ik persoonlijk ook een officesuite willen zien.
Een 'logisch' gevolg zou bv een PDA van apple kunnen zijn. De nieuwe newton zeg maar.
Ik zou wel een PDA van Apple willen zien. Maar dan zou er wel de mogelijheid moeten zijn om 3rd party apps te kunnen installeren.
En zoals al gezegd is, zou Apple dit waarschijnlijk niet doen. Desalniettemin gaan er toch al geruimte tijd geruchten over een eventuele iPDA. Was gewoon benieuwd of er meer mensen interesse hadden in een PDA van Apple.

Edit: Ik zie dat ik toch niet goed gezocht had. En dat er al een topic over was. Die trouwen al weer gesloten is.
Mijn excuses. Wacht wel op een eventuele bevestiging of niet...

[ Voor 8% gewijzigd door DarkSide op 02-10-2007 15:41 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik mis allereerst ten minste drie actuele, onafhankelijke bronnen die genoeg grond scheppen voor een discussie over een eventuele PDA van Apple. Voorlopig zijn die er simpelweg niet en een discussie over een hypothetische iPDA lijken me dan ook nog erg voorbarig. We'll see, als de geruchtenmachine blijft draaien kan hier over een tijdje alsnog een topic over geopend worden, maar vooralsnog even niet :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

traag :z

[ Voor 159% gewijzigd door Daedalus op 02-10-2007 15:52 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.