PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Begin hier maar eens te lezen. Hier wordt precies uitgelegd hoe je vanuit een zip archive mysql onder windows kunt installeren.
Ik vind het een beetje slordig dat je niet eerst op de mysql website zelf hebt gezocht.
Ik vind het een beetje slordig dat je niet eerst op de mysql website zelf hebt gezocht.
If it isn't broken, fix it until it is..
Is het een optie om mysql niet als service te installeren? In dat geval zou je kunnen kijken hoe Portable WAMP dat doet.
Verder bestaan er ook setup builders welke op de meest smerige manier iets installeren, ze simuleren de onclick event van de diverse buttons van de setup. Kan alleen even zo 1 2 3 niet op een van de namen komen, ik dacht AutoIt?
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
We = Schoolopdracht zeker..
Het staat zoals Niemand_Anders al zegt op de MySQL site compleet uitgelegd.
Na de 'install' kan je gewoon via shell dan een database aanmaken die je nodig hebt voor je programma. Evt nog gebruikers, etc.
Succes.
Het staat zoals Niemand_Anders al zegt op de MySQL site compleet uitgelegd.
Na de 'install' kan je gewoon via shell dan een database aanmaken die je nodig hebt voor je programma. Evt nog gebruikers, etc.
Succes.
[ Voor 36% gewijzigd door sky- op 02-10-2007 16:25 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.