Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDF openen in browser vanuit Flash.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben bezig met een CD. ( menu in flash )Het is de bedoeling dat je door middel van klikken op een link een PDF kan openen in een browserwindow dit doe ik op het moment door middel van de volgende code :

code:
1
2
3
4
on (release)
{
    getURL("pdf/Aarnio/Aarnio - A.pdf","_blank" );
}

Door deze code werkt het wel ... maar slechts een enkele keer .. en ik snap er geen hout van. zo gauw ik de code in flash copy -> CTRL-S en dan CTRL-Enter ( export movie ) dan werkt het, dus ik denk mooi... dat is ook weer klaar. Maar als ik dan de movie voor een 2e keer open werkt de link niet meer..? en opent er alleen nog maar een blank firefox window dus geen startpagina . . geen foutmelding en ook geen adres in de adresbalk..

Wat is hier de reden van? waarom werkt de code wel eenmalig ? openen op een andere computer haalt ook niks uit .. hier blijft firefox ook netjes blanco..

Verwijderd

komt het niet door de spaties in je url? Die je moet je volgensmij encoden, vraag ik me alleen af waarom het de eerste keer wel werkt. Misschien dat hij in de release 'blijft hangen' of zo, probeer het anders een met een 'on(press,release)'.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik denk dat het gewoon niet in firefox gaat werken. als ik jouw code gebruik dat werkt het ook, maar alleen als er al een firefox venster openstaat ( en dan ook 2 keer aangezien hij hem open op de press EN de release)... als er een nieuw venster word geopend dan blijft hij nog steeds blanco.

in internet explorer werkt het gewoon wel..!

weet niet of hier oplossingen voor zijn ... maar anders is de CD maar 'gewoon' niet compatible met firefox heb het er nog druk mee en wil er niet nog meer tijd aan besteden.

bedankt voor je reactie in ieder geval!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 14:22 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
Anders roep je in Javascript het PDF bestand aan (met document.location etc). Een javascript function kun je weer gemakkelijk aanroepen vanuit Flash.

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:07
Als je het probeert vanuit een html-pagina of een projector doet ie het zeer waarschijnlijk wel. Ik neem aan dat je een van beiden op de cd gebruikt.