Toon posts:

[Outlook 2007] Outlook crasht bij agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ondervind problemen met mijn Outlook 2007. Iedere keer ik Outlook open doe kom ik in mijn e-mails terecht , niks abnormaals tot nu toe.
Als ik dan naar mijn agenda wil gaan crasht mijn Outlook iedere keer weer. Er komt een icoontje te voorschijn dat hij bezig is met iets maar verder doet Outlook niets.
Als ik dan naar taakbeheer ga, zie ik dat Outlook toch volop bezig is met mijn processor en geheugen te (ge)(mis)bruiken. Hoe lang ik hem ook laat “denken” of “werken”,Outlook doet niets.
Nu, is dit veel voorkomend dat Outlook crasht in de agenda? Zo ja, zijn er updates voor, want ik kan ze niet vinden.

Alvast bedankt

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Ik denk dat je agenda-repository kaduuk is, wat gebeurt er als je met een nieuwe (lege) identiteit aan de slag gaat?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
Hmm denk dat ik het nog iets erger gemaakt heb nu. Ik heb nu dus ingesteld dat als Outlook opent dat hij direct naar mijn agenda gaat. Nu dacht ik dat het zo zou verholpen zijn, helaas hij crasht nog steeds :X

Nu is er enige manier om dit terug in te stellen? Want nu kan ik niets meer doen in Outlook.
Dus ook geen nieuwe identiteit starten.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:30
outlook:inbox in de run uitvoeren

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat doe, krijg ik de fout
"Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Het opdrachtregelargument is niet geldig. Controleer de schakeloptie."

Waar vind ik die schakeloptie?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:30
De switches zijn te vinden op http://office.microsoft.c...tlook/HP012185891033.aspx

Probeer eens outlook /safe

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Allereerst sorry voor de kick, maar ik kwam exact hetzelfde probleem vandaag ook tegen.

Wat mij opviel was dat na het verwijderen van het Exchange-account de agenda wel weer geopend kon worden van het PST-bestand dat ik gekoppeld had maar na het aanmelden op m'n Exchange account ineens weer niet.

Ik heb de PST afgesloten en nu lijkt het probleem de wereld uit. Wellicht dat dit bij jou ook het geval is??

Relax. nothing is under control.

Pagina: 1