Toon posts:

Samsung breedbeeld scherm bij de Macdonalds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit weten jullie vast wel. Bij de vele Macdonalds restaurants in Amsterdam zie je verticaal geplaatste Samsung-LCD's die reklame laten zien.
Welk type Samsung is dit, wie weet dit?

Dank.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 14:32
Heb je al eens gekeken op kieskeurig.nl of even google geraadpleegt. Hiermee heb je vaak het antwoord een stuk sneller.

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 12:11
laatst was ik ook in de McDonalds in Groningen, het viel me op dat er een sticker op stond dat ze niet geschikt waren voor prive gebruik..

Misschien zit er geen tuner in oid? Of een soort beveiliging?

Ik denk dat TS deze schermen bedoeld, en waarschijnlijk staan deze niet op kieskeurig (geen consumentenmarkt schermen), of wil TS gewoon antwoord van een Tweaker die bij de McDonalds werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door breekbrood op 02-10-2007 09:18 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Volgens mij had samsung een megadeal met mcdonalds. Ik heb wel eens naar de aansluitingen van zo'n ding zitten turen, maar ik kon niks ontdekken. Ik denk dat de schermen gewoon aangestuurd worden via VGA (gezien het scherpe beeld). Zou goed kunnen dat die dingen ook geen tuner hebben. Volgens mij inderdaad ook speciaal gemaakt.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Volgens mij hangen dergelijke schermen ook op Schiphol. Niet overal, maar wel in bepaalde delen om de vluchtinformatie weer te geven of de informatie van een gate.
Dat waren namelijk ook vertikaal geplaatste samsung schermen.

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Het zijn ook geen TV's. Het zijn professionele Displays. Zie Samsung. Je kunt ze wel degelijk gewoon bestellen bij een computerhandel maar het is natuurlijk geen aanrader aangezien ze zonder tuner zijn uitgerust.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 22:28
Breedbeeldschermen met een 4:3-resolutie: maw dus geen vierkante pixels. Dat blijkt ook uit de dotpitch: 0,912 x 0,693...

Apart! Lijkt me toch niet echt ideaal voor thuisgebruik.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
H004 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:10:
Breedbeeldschermen met een 4:3-resolutie: maw dus geen vierkante pixels. Dat blijkt ook uit de dotpitch: 0,912 x 0,693...

Apart! Lijkt me toch niet echt ideaal voor thuisgebruik.
Dat is ook zo bij bijna alles plasma tv's... de FULL HD's gebruiken 1080x1080 dacht ik...
Die dingen die in mac hangen zijn ook plasma's btw. Dat kan je zien aan het iets onrustigere beeld dan die van TFT's... en natuurlijk aan het tekstje dat bij de link naar de samsung site staat :+

[ Voor 19% gewijzigd door BiG-GuY op 03-10-2007 09:11 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
thoomie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:44:
Volgens mij hangen dergelijke schermen ook op Schiphol. Niet overal, maar wel in bepaalde delen om de vluchtinformatie weer te geven of de informatie van een gate.
Dat waren namelijk ook vertikaal geplaatste samsung schermen.
Die hebben ze tegenwoordig in 90% van schiphol geplaatst.. zijn nog maar een paar oude tv'tjes te vinden ;)

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pioneer had ooit zo'n serie. die schermen leken goedkoper maar het waren plasma schermen zonder tv tuner. Daarvoor hoefde je niet te betalen en dat scheelde iets qua prijs. Dit waren de professional series. Je kon een tv tuner er los bijkrijgen alleen dat was een kostbaar geheel.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1