Hallo,
Heb een MS-Tech LU373N (NAS) aangesloten op de pc.
Nu kan ik hem via firefox/iexplorer gewoon benaderen via het ip-adres of de naam van de schijf. Echter dan kom ik alleen in het Setup Menu terecht en niet op de HD zelf.
Via FTP in verkenner kan ik de schijf wel benaderen en er bestanden uploaden en downloaden. Echter ik wil de schijf kunnen benaderen via "mijn netwerklocaties" zodat de schijf echt als externe HD gezien wordt en ik er dus direct vanaf kan lezen (bijv. film afspelen).
De NAS wordt herkend in mijn netwerk, hij staat daar als "storage" tussen.
Maar wanneer ik erop dubbelklik om hem te openen krijg ik de foutmelding dat
de storage niet toegankelijk is en dat ik niet de juiste machtiging zou hebben.. ?
Maar voor zover ik weet kan ik in het setupmenu niets daarover invoeren.
Wel een inlognaam (en wachtwoord maar dat staat uitgevinkt), maar er wordt niet naar een inlognaam gevraagd, verkenner geeft direct deze foutmelding.
Wie heeft ervaring met NAS' en heeft een idee wat mijn probleem veroorzaakt??
Alvast bedankt!
Heb een MS-Tech LU373N (NAS) aangesloten op de pc.
Nu kan ik hem via firefox/iexplorer gewoon benaderen via het ip-adres of de naam van de schijf. Echter dan kom ik alleen in het Setup Menu terecht en niet op de HD zelf.
Via FTP in verkenner kan ik de schijf wel benaderen en er bestanden uploaden en downloaden. Echter ik wil de schijf kunnen benaderen via "mijn netwerklocaties" zodat de schijf echt als externe HD gezien wordt en ik er dus direct vanaf kan lezen (bijv. film afspelen).
De NAS wordt herkend in mijn netwerk, hij staat daar als "storage" tussen.
Maar wanneer ik erop dubbelklik om hem te openen krijg ik de foutmelding dat
de storage niet toegankelijk is en dat ik niet de juiste machtiging zou hebben.. ?
Maar voor zover ik weet kan ik in het setupmenu niets daarover invoeren.
Wel een inlognaam (en wachtwoord maar dat staat uitgevinkt), maar er wordt niet naar een inlognaam gevraagd, verkenner geeft direct deze foutmelding.
Wie heeft ervaring met NAS' en heeft een idee wat mijn probleem veroorzaakt??
Alvast bedankt!
When you are standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...