[Vista] Slaapstand = vergrendelen

Pagina: 1
Acties:

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Ik heb Windows Vista Ultimate, slaapstand heeft bij mij altijd correct gewerkt. Alleen sinds enige tijd werkt de slaapstand van de computer niet meer. Wat is nou het probleem?

Als ik op mijn keyboard of via start --> slaapstand mijn pc in de slaapstand wil zetten dan lijkt het alsof hij dat gaat doen, maar dan blijkt dat hij enkel de pc gaat vergrendelen. Hij blijft dus volledig aan staan.

Ik heb geen software aanpassingen gedaan waardoor dit probleem kan ontstaan voor zover ik weet. Ik heb gezocht naar een oplossing voor dit probleem, maar het probleem is dat alles gaat over het niet goed aangaan van de computer na het inschakelen van de slaapstand. Ontwaken is dus wat bij veel mensen niet lukt, maar bij mij wilt hij helemaal niet in de slaapstand.

Op GoT geen oplossing gevonden en dus ook via de andere kanalen geen oplossing. Wie kent dit probleem en weet een oplossing?

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:17

MartNL

Configuratie scherm => energiebeheer >

Daarna links in het menu > wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat.
Daarna > geavanceerde energie instelling wijzigen.

Dan moet je het wel kunnen vinden volgens mij.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Alles staat daar zoals het zou moeten staan.

Als ik via het Start menu slaapstand doe dan gaat de computer zichzelf vergrendelen. Als ik de Aan/Uit knop op de kast druk dan gaat hij vergrendelen. Echter staan die knoppen in dat geavanceerde menu ingesteld als slaapstand knoppen.