[Ghost Recon] hoe volledig deïnstalleren onder Vista? *

Pagina: 1
Acties:

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 03:27
Hoi mensen,

ik heb Ghost Recon 1 op Vista geïnstalleerd met de uitbreidingen Desert Siege en Island Thunder, maar om de een of andere reden start het spel niet op.
Darom wil ik hem graag weer deïnstalleren, maar nadat ik de deïnstallatie voltooid heb staat het spel gewoon nog in het register en is de bestandsmap niet verwijderd.

Mijn vraag: kan iemand mij helpen om het spel van mijn pc af te krijgen zonder dat ik mijn schijf hoef te formatteren?

Verwijderd

Die reden?
Het is niet compatible met Windows Vista :)

Verwijderd

Waarom gooi je niet gewoon alle verwijzingen in je register weg plus de bestandsmap.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Daarnaast is de tweede hit bij [google=reinstall Ghost Recon] http://ghostrecon.net/html/remove.htm, wat misschien tips geeft :Y)
Zonder formele ondersteuning voor Vista kan je inderdaad probleempjes verwachten.

Hoe dan ook pas ik de topictitel wat aan; "HELP mij Ghost Recon te deïnstalleren" is wel schreeuwerig maar niet erg informatief. En da's verkeerd om ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• T020
F_J_K schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:21:
Daarnaast is de tweede hit bij [google=reinstall Ghost Recon] http://ghostrecon.net/html/remove.htm, wat misschien tips geeft :Y)
Zonder formele ondersteuning voor Vista kan je inderdaad probleempjes verwachten.

Hoe dan ook pas ik de topictitel wat aan; "HELP mij Ghost Recon te deïnstalleren" is wel schreeuwerig maar niet erg informatief. En da's verkeerd om ;)
k heb je wel gelijk in
in die link staat dat ik regcleaner moet downloaden, heb ik gedaan maar hij start niet op dus weet iemand van jullie dan hoe ik op een andere manier verwijzingen uit mijn register moet verwijderen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat kan altijd nog met de hand, met regedit. Pas dan wel op en weet wat je doet (maar dat geldt natuurlijk voor alles) :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• T020
ik heb met add remove pro (eerst beste programma dat ik kon vinden op google) de entry van ghost recon uit het register verwijderd, en daarna de bestandsmap
dan ben ik toch klaar? :?
Pagina: 1